Lidt ked, over veninde's kommentar!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.233 visninger
67 svar
6 synes godt om
27. januar 2013

Miss-86

Øv, Øv - Hidtil har min kæreste ikke været klar til PB!

Min veninde siger så til mig igår, at hun ikke tror vi får børn..
Hmm, bliver jo ked af det, når hun siger sådan, jeg siger det dog ikke til hende.
Men min kæreste vil jo gerne have børn, han kan gode lide dem og er god med børn..
Bliver bare endnu mere frustreret over sådan en kommentar og synes faktisk det er rigtig tarveligt sagt!

Ville bare ud med det!
Tak fordi I læste med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

mth1987

Miss-86 skriver:

Hmm, bliver jo ked af det, når hun siger sådan, jeg siger det dog ikke til hende.
Men min kæreste vil jo gerne have børn, han kan gode lide dem og er god med børn..
Bliver bare endnu mere frustreret over sådan en kommentar og synes faktisk det er rigtig tarveligt sagt!

Ville bare ud med det!
Tak fordi I læste med.

Sikke en tarvelig veninde du har, selvfølgelig skal man være ærlig. Men come ón sådan noget siger man bare ikke. Hun ska da støtte op om jer i stedet for at rakke ned ! 

Det har man ikk behov for fra ens veninde!

Anmeld

27. januar 2013

L&V

Miss-86 skriver:

Ville bare ud med det!
Tak fordi I læste med.

Det var da os noget underligt noget at sige.. Sikke en opbakning.. Glem du det igen og husk på at du jo ved hvad i har snakket om altså kæresten og dig og at hun slet ikke kender detaljerne

Anmeld

27. januar 2013

come2

Miss-86 skriver:

Ville bare ud med det!
Tak fordi I læste med.

hvad er hendes begrundelse dog for at sige det?

Anmeld

27. januar 2013

Miss-86

mth1987 skriver:

Sikke en tarvelig veninde du har, selvfølgelig skal man være ærlig. Men come ón sådan noget siger man bare ikke. Hun ska da støtte op om jer i stedet for at rakke ned ! 

Det har man ikk behov for fra ens veninde!

Tak, så det ikke kun mig der havde det sådan!

Synes det var så tarveligt sagt!

Anmeld

27. januar 2013

Miss-86

Månsson skriver:

Det var da os noget underligt noget at sige.. Sikke en opbakning.. Glem du det igen og husk på at du jo ved hvad i har snakket om altså kæresten og dig og at hun slet ikke kender detaljerne

Tak.. Dejligt at høre, det ikke barre var mig der synes det var underligt sagt!

Ja, jeg må glemme den kommentar.

Anmeld

27. januar 2013

Miss-86

come2 skriver:

hvad er hendes begrundelse dog for at sige det?

Ja, det har jeg simpelthen ingen anelse om

Anmeld

27. januar 2013

B&J

hold da op sikke en veninde jeg ville nok blive rigtigt ked af det for det er da ikke noget man bare siger

Anmeld

27. januar 2013

Amanda Stage

Miss-86 skriver:

Ville bare ud med det!
Tak fordi I læste med.

Jeg forstår ikke lige... Hvad var grunden til hun lige sagde det?  Jeg kan godt forstå du blev lidt såret, det var da egentlig også lidt mærkeligt i mine øjne! 

Anmeld

27. januar 2013

come2

Miss-86 skriver:

Ja, det har jeg simpelthen ingen anelse om

Tsk!!! Lad være med at hør på hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.