Lidt ked, over veninde's kommentar!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

L&V

Miss-86 skriver:

Tak.. Dejligt at høre, det ikke barre var mig der synes det var underligt sagt!

Ja, jeg må glemme den kommentar.

Ku hun ske selv og ha nogle følelser i klemme mht det at få børn så hun lige syntes hun sku slynge sådan en urimelig kommentar ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Miss-86

come2 skriver:

Tsk!!! Lad være med at hør på hende.

Tak, hvor er du sød

Anmeld

27. januar 2013

Miss-86

Månsson skriver:

Ku hun ske selv og ha nogle følelser i klemme mht det at få børn så hun lige syntes hun sku slynge sådan en urimelig kommentar ud

Hun er meget ældre end mig og har aldrig selv fået børn! Hun siger også hun er glad for hun aldrig har fået børn!

Men nu du siger det, kunne det jo godt være at der var noget der, det havde jeg faktisk slet ikke tænkt over.

Anmeld

27. januar 2013

Miss-86

Amanda Stage skriver:

Jeg forstår ikke lige... Hvad var grunden til hun lige sagde det?  Jeg kan godt forstå du blev lidt såret, det var da egentlig også lidt mærkeligt i mine øjne! 

Vi sad bare og snakkede PB og at jeg ville tage snakken op med ham igen her en af dagene også kom den kommentar lige

Anmeld

27. januar 2013

L&V

Miss-86 skriver:

Hun er meget ældre end mig og har aldrig selv fået børn! Hun siger også hun er glad for hun aldrig har fået børn!

Men nu du siger det, kunne det jo godt være at der var noget der, det havde jeg faktisk slet ikke tænkt over.

Syntes bare tit at man kan fornemme sådan noget når folk er spydige på den måde.. Det lufter lige deres egne svage punkter eller holdninger

Anmeld

27. januar 2013

Amanda Stage

Miss-86 skriver:

Vi sad bare og snakkede PB og at jeg ville tage snakken op med ham igen her en af dagene også kom den kommentar lige

undskyld jeg skal lige være HELT sikker.. hvad er PB? 

Synes uanset hvad det var en ret tåbelig kommentar! Man behøver jo ikke lige sige alt hvad man tænker.. 

Anmeld

27. januar 2013

Amanda Stage

Miss-86 skriver:

Selvom hun siger hun er glad for aldrig at have fået børn, så tror jeg helt bestemt inderst inde at de fleste kvinder ville ønske bare et barn! Det er jo nemt nok at sige i eget forsvar at man er glad for det. 

Anmeld

27. januar 2013

Miss-86

Amanda Stage skriver:

undskyld jeg skal lige være HELT sikker.. hvad er PB? 

Synes uanset hvad det var en ret tåbelig kommentar! Man behøver jo ikke lige sige alt hvad man tænker.. 

PB er Projekt Baby

Nej, lige på det punkt synes jeg nu heller ikke lige hun skulle have sagt sin mening..

Anmeld

27. januar 2013

Miss-86

Månsson skriver:

Syntes bare tit at man kan fornemme sådan noget når folk er spydige på den måde.. Det lufter lige deres egne svage punkter eller holdninger

Ja, det har du nok ret i ..

Øj, hvor kan det bare være sårende sådan en kommentar!
Det er ikke lige det man har behov for at høre!

Anmeld

27. januar 2013

L&V

Miss-86 skriver:

Ja, det har du nok ret i ..

Øj, hvor kan det bare være sårende sådan en kommentar!
Det er ikke lige det man har behov for at høre!

Nej så absolut ikke og slet ikke fra dem der sku støtte en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.