Parfume til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

Pige2009

Miss Kat skriver:

Jeg tror, Frk. Himmelblå kender til langt flere, dybere og mere beskrivende termer end blot noget så standard som ironi. Og endnu vigtigere, hun kender tydeligvis til mennesker! - Hun er i hvert fald lige blevet min personlige Baby.dk-heltinde!

Også min!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Lady Marion <3

Baagøe skriver:

Det vil jeg nu ikke sige, men hvis jeg kan undgå noget, jeg ved er skadeligt gør jeg det Jeg vasker ikke i Neutral, da jeg synes det er for dyrt Men bruger så i stedet det billigere alternativ fra Rema, som desuden er Svanemærket såvel som deklareret i samarbejde med astma og allergiforbundet. Min datter har børneeksem og lægen siger, at det netop kan holdes nede ved at undgå en masse hormonforstyrrende og skadelige stoffer, hvilket jeg forsøger at efterleve

Det kan jeg da også udemærket forstå   Jeg stejler sgu bare og bliver barnlig fordi alle de hellige stener trådstarter ,,

Anmeld

27. januar 2013

Amanda Stage

Lady Marion <3 skriver:

Det kan jeg da også udemærket forstå   Jeg stejler sgu bare og bliver barnlig fordi alle de hellige stener trådstarter ,,

Anmeld

27. januar 2013

Pige2009

Amanda Stage skriver:

Det kan godt være jeg er hånlig, og jeg passer skam også på mit barn bare fordi jeg ikke er hysterisk! 

Jeg bliver ret småsur når jeg ser alle dem der skriver at TS er uansvarlig. Helt ærligt hvad bilder de sig egentlig ind? Jeg kan ikke se det er værre det jeg har skrevet. 

Jeg synes virkelig ikke man kan tillade sig at skrive at nogen er uansvarlige, medmindre der er tale om omsorgssvigt og DET vil jeg nu nok mene at parfume IKKE er! Hvor går grænsen så? Hvad med folk der bor i en storby med masser af forurening fra bilos? Folk med husdyr? Det er en større allergifaktor end parfume! 

Kunne rigtig godt tænke mig at få et link til fakta om, at husdyr er en større allergirisiko end parfume. Ikke fordi jeg har husdyr selv, men ren interesse

Anmeld

27. januar 2013

Camilla..

MorDk skriver:

Det er jo pga der er for meget kalk i vandet... Her er vores tøj ikke stift. Og ellers er der andre muligheder... man kan bruge eddike... som skyllemiddel det er super effektivt... (og nej det stinker ikke)

Nej, det er ikke derfor.

- Det hjælper overhovedet ikke! og, så dufter det heller ikke.

Anmeld

27. januar 2013

MorDk

Nej, det er ikke derfor.

Hmm hvorfor så?

Jeg bruger ikke skyllemiddel og vores tøj er altså ikke stift... og det lugter heller ikke grimt?

Det kan sagtens have noget med vandet hårdhed at gøre eller forkert dosering af vaskepulver!!

Anmeld

27. januar 2013

Amanda Stage

Baagøe skriver:

Kunne rigtig godt tænke mig at få et link til fakta om, at husdyr er en større allergirisiko end parfume. Ikke fordi jeg har husdyr selv, men ren interesse

Det er ikke noget link jeg har fra, det er erfaring, men du må gerne give mig det omvendte bevis  

Anmeld

27. januar 2013

L&V

Baagøe skriver:

På astma og allergi fondens hjemmeside kan du læse at der er kommet ny forskning der pejer på at den anbefaling der har været hidtil med at man skal holde børn fra daglig kontakt med dyr i de første 12måneder ikke holder stik mere så anbefalingerne nok ændres

Anmeld

27. januar 2013

MorDk

Camilla.. skriver:

Nej, det er ikke derfor.

Selvfølgelig dufter det ikke for der er ikke parfume i...

Anmeld

27. januar 2013

Pige2009

Amanda Stage skriver:

Det er ikke noget link jeg har fra, det er erfaring, men du må gerne give mig det omvendte bevis  

I dette tilfælde kan man vel ikke rigtig bruge empiri som bevis?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.