Parfume til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

HeidiØ

MorDk skriver:

Så du mener også at der her i debatten kun opholder sig sådan mødre?  Hvad med dig selv? Eller noget? Tror måske ikke engang jeg fatter det du har citeret... er nok også træt!

Nej, jeg tror det må være en blanding af at DU er træt og JEG ikke er go til at få ord ned på "papir".

Jeg er ikke en en såkaldt supermor, det er en ord der ikke eksisterer som sådan! Vi er fandmer allesammen supermødre!! For hel.. da!! Alle vil sku da deres børn det bedste. Det har vi  forskellige måder at gøre det på!

Og til alle som ikke kender mig privat, er jeg så pisse ironisk i dagligdagen at jeg ser komikken i mange indlæg i den her rådne debat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

L&V

Amanda Stage skriver:

Haha, ja hvor er jeg dog misundelig! Hvis jeg gad, så kunne jeg da sagtens være hysterisk, men med mit studie og utallige bøger om hysteri og at pakke sine børn ind, så nej tak! ALT med måde! 

Fanatisme er ALDRIG godt for noget! 

Jeg farer kun op fordi jeg synes det er latterligt at kalde andre for uansvarlige! Nu har jeg kun skrevet det 4 gange, men ok jeg skriver det gerne igen:

Det er IKKE ok, at skrive andre er uansvarlige! 

Men det er okay at kalde andre fanatiske? Hva er det lige for studier der beviser at general omtanke er fanatisme.. Så du både røg og drak måske os under graviditeten, for set er jo os noget vi fanatikere går op i at man ikke gør

Anmeld

27. januar 2013

MorDk

Månsson skriver:

Men det er okay at kalde andre fanatiske? Hva er det lige for studier der beviser at general omtanke er fanatisme.. Så du både røg og drak måske os under graviditeten, for set er jo os noget vi fanatikere går op i at man ikke gør

Anmeld

27. januar 2013

Pige2009

Omsorgsgiver skriver:

Hold da op  Så er jeg godt nok uansvarlig for jeg bruger både varkepulver og skyllemiddel med parfume. Synes tøjet lugter så grimt hvis man vasker det i neutral. Og jeg vil ikke have at min datter lugter grimt.

Så skulle du bruge det fra Rema, som er Svanemærket såvel som deklareret i samarbejde med astma- og Allergiforbundet. Som bonus koster det kun 15 kr. pr flaske!

Anmeld

27. januar 2013

MorDk

Jeg køber uparfumeret vaskepulver og det dufter ikke men tøjet er rent. Rent tøj lugter ikke grimt?

Anmeld

27. januar 2013

Camilla..

Nej, det ville jeg bestemt ikke.

- Malik kommer i bad hverdag, også vasker vi tøj i dunlet og det dufter

Anmeld

27. januar 2013

HeidiØ

MorDk skriver:

Jeg køber uparfumeret vaskepulver og det dufter ikke men tøjet er rent. Rent tøj lugter ikke grimt?

Jeg vasker også i neutral og jeg tror egentlig tit det der med folk sys det lugter grimt er fordi man ikke har renset vaskemaskinen eller tørre tøjet i et indelukket rum. Sys osse engang mit rene tøj lugtede mærkeligt, det var pga vaskemaskinen

Anmeld

27. januar 2013

Camilla..

MorDk skriver:

Det synes jeg. Også bliver tøjet stift..

Anmeld

27. januar 2013

Amanda Stage

Månsson skriver:

Ja, hvis de tror de er bedre end andre, så synes jeg ærlig talt det er!

Jeg sagde ikke generel omtanke, jeg sagde hysteri. 

Alkohol og rygning er væsentlig farligere end parfume, så det synes jeg ærlig talt er en meget dårlig sammenligning! 

Jeg har truffet nogle valg fordi JEG synes de er fornuftige, og det er bla. ingen alkohol, rygning, husdyr og parfume ved graviditet og spædbørn. Bare fordi jeg har truffet de valg, så kunne jeg ikke drømme om at fortælle andre hvordan DE skal gøre det.

puha hvor skal jeg dog gentage mig selv mange gange! 

Anmeld

27. januar 2013

Laulund87

Månsson skriver:

Du ved dobbeltmorale..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.