Parfume til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

Pige2009

xoxo2130 skriver:

Netop derfor bruger jeg ikke vaskepulver eller skyllemiddel uden duft Men det er åbenbart ens brug af vaskepulver der afgør hvorvidt man er en ansvarlig mor. Trist...

Nej, ikke i mn optik. MEN når du nu ved, at tingene som produkterne indeholder er skadelige, synes du så egentlig ikke, at det mest rationelle vil være at gå uden om? 

Man vælger jo heller ikke den mest trafikerede del af vejen, når man har muligheden for noget andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

MorDk

HeidiØ skriver:

Jeg vasker også i neutral og jeg tror egentlig tit det der med folk sys det lugter grimt er fordi man ikke har renset vaskemaskinen eller tørre tøjet i et indelukket rum. Sys osse engang mit rene tøj lugtede mærkeligt, det var pga vaskemaskinen

Det kan der være noget om ja...

Anmeld

27. januar 2013

MorDk

Baagøe skriver:

Nej, ikke i mn optik. MEN når du nu ved, at tingene som produkterne indeholder er skadelige, synes du så egentlig ikke, at det mest rationelle vil være at gå uden om? 

Man vælger jo heller ikke den mest trafikerede del af vejen, når man har muligheden for noget andet

Anmeld

27. januar 2013

MorDk

Camilla.. skriver:

Det synes jeg. Også bliver tøjet stift..

Det er jo pga der er for meget kalk i vandet... Her er vores tøj ikke stift. Og ellers er der andre muligheder... man kan bruge eddike... som skyllemiddel det er super effektivt... (og nej det stinker ikke)

Anmeld

27. januar 2013

Pige2009

Amanda Stage skriver:

JA de mødre som ikke kunne drømme om at give deres børn andet kage end broccolikage eller andet mel end spelt! Ja sågar dem der mener at mad der ikke er økologisk er omsorgssvigt!!

Jeg kender op til flere af eksemplerne, for deres børn forstyrrer jo deres nattesøvn, så de ikke kan tjene en masse penge på arbejdet så de kan købe MOLO og JOHA fordi tøj fra Bilka og H&M DET er der jo også mange børn der er døde af! 

Jeg vil ikke kalde mig selv ekstremist, men hvis jeg ved, der er kendte skadelige stoffer i noget forsøger jeg bevidst at undgå det f.eks. ting som parfume, parabener osv. Jeg køber noget økologisk, men ikke meget

Anmeld

27. januar 2013

L&V

Amanda Stage skriver:

Ja, hvis de tror de er bedre end andre, så synes jeg ærlig talt det er!

Jeg sagde ikke generel omtanke, jeg sagde hysteri. 

Alkohol og rygning er væsentlig farligere end parfume, så det synes jeg ærlig talt er en meget dårlig sammenligning! 

Jeg har truffet nogle valg fordi JEG synes de er fornuftige, og det er bla. ingen alkohol, rygning, husdyr og parfume ved graviditet og spædbørn. Bare fordi jeg har truffet de valg, så kunne jeg ikke drømme om at fortælle andre hvordan DE skal gøre det.

puha hvor skal jeg dog gentage mig selv mange gange! 

Joh men sku man så ikke lade være med at spørge hvis man ikke vil ha argumenterne.. Så sku man skrive at ja og nej var de eneste svar der var velkommen i tråden...

Og ja godt nok er det farligere men rygning kan jo feks fremkalde mange af de samme alagener og uanset hva er det stadig et valg man tager for andre

Anmeld

27. januar 2013

Pige2009

Lady Marion <3 skriver:

Lær det , de fleste mødre herinde er perfekte

Det vil jeg nu ikke sige, men hvis jeg kan undgå noget, jeg ved er skadeligt gør jeg det Jeg vasker ikke i Neutral, da jeg synes det er for dyrt Men bruger så i stedet det billigere alternativ fra Rema, som desuden er Svanemærket såvel som deklareret i samarbejde med astma og allergiforbundet. Min datter har børneeksem og lægen siger, at det netop kan holdes nede ved at undgå en masse hormonforstyrrende og skadelige stoffer, hvilket jeg forsøger at efterleve

Anmeld

27. januar 2013

Amanda Stage

Månsson skriver:

Joh men sku man så ikke lade være med at spørge hvis man ikke vil ha argumenterne.. Så sku man skrive at ja og nej var de eneste svar der var velkommen i tråden...

Og ja godt nok er det farligere men rygning kan jo feks fremkalde mange af de samme alagener og uanset hva er det stadig et valg man tager for andre

Rygning er dødeligt, det er parfume altså ikke!

Jo det kunne man godt, men jeg tror nu alligevel man godt ville kunne have en debat, hvor man ikke siger hvad andre skal gøre, men bare komme med sin egen mening og evt. hvorfor man har truffet de valg. 

Anmeld

27. januar 2013

MorDk

Månsson skriver:

JA... enig!

Jeg forstår ikke en skid for jeg sidder nemlig ikke og fortæller andre hvad DE skal gøre og ikke skal gøre. Jeg skriver min mening/holdning og det har man jo lov til. Det er ikke ens betydende med at man dikterer hvad andre mødre skal gøre. Jøsses altså!

Anmeld

27. januar 2013

MorDk

Rygning er dødeligt, det er parfume altså ikke!

Jo det kunne man godt, men jeg tror nu alligevel man godt ville kunne have en debat, hvor man ikke siger hvad andre skal gøre, men bare komme med sin egen mening og evt. hvorfor man har truffet de valg. 

Det er da også det de fleste har gjort! Skrevet deres mening/holdning og kommet med argumenter...

Der er der ingen der dikterer hvad TS SKAL gøre...

Der stilles spørgsmålstegn ja... men er det ulovligt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.