Parfume til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

xoxo2130

Baagøe skriver:

Nej, ikke i mn optik. MEN når du nu ved, at tingene som produkterne indeholder er skadelige, synes du så egentlig ikke, at det mest rationelle vil være at gå uden om? 

Man vælger jo heller ikke den mest trafikerede del af vejen, når man har muligheden for noget andet

Jamen så handler jeg bare ikke rationelt i dette tilfæde... for jeg KAN virkelig ikke udstå tøj der ikke dufter! Føler slet ikke at det er rent når der ingen duft er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Amanda Stage

raca skriver:

dem vildeste  teori pt er vist at det er hvad din mor har været udsat for da hun lå i din bedstemors mave deer er afgørende..

den anden er at vi lever for sterilt, så kroppens imumforsvar spasser ud forde det har for lidt at lave.. også begynder det så at bekæmpe umildbart ufarligeting såsom hundehår og pollen..

samtidigt er der jo en frygtelig masse kemi.. og vores bedsteforældre var ekstremt udsat, da mange ting der nu regnes for særdelses skadeligt var helt legalt og brugt... så de bære i deres kroppe en masse skramellem som de har vidregivet til ders børn.. måske har det påvirket generne ikke ændret dem men påvirket dem. så vi har lettere ved at udvikle alergi..

og måske er det bare en stor blanding af det hele.

Jeg synes faktisk jeg bliver lidt småparanoid af at tænke i de der baner 

Anmeld

28. januar 2013

MorDk

xoxo2130 skriver:

Jamen så handler jeg bare ikke rationelt i dette tilfæde... for jeg KAN virkelig ikke udstå tøj der ikke dufter! Føler slet ikke at det er rent når der ingen duft er

Og fred være med det... men det er jo psykisk så...

Men bare fordi det dufter er det ikke ens betydende med det er rent

Anmeld

28. januar 2013

MorDk

Camilla.. skriver:

Nej.. Det har du ikke ikke i vores tilfælde.. 

Hvorfor bliver jeres tøj så stift? Hvis ikke det er forkert dos. eller for meget kalk?

Anmeld

28. januar 2013

FogL

xoxo2130 skriver:

Hej

Måske et lidt mærkeligt spørgsmål men here it goes Kunne du finde på at bruge parfume til din baby?? Er selv lidt i tvivl...

Min mor har nemlig købt en flaske baby-parfume med hjem til min datter på 4 mdr. Hun bor i Spanien hvor det er helt almindeligt at bruge sådan noget til små børn. Den er med lavendel og dufter faktisk ret godt!Der står også at den er specielt fremstillet til babyer(hvad det så end betyder)

Næææh.. Babyer dufter skønt! Så nej, det ville jeg ikke!

Anmeld

28. januar 2013

FogL

Og hvorfor kom samtaleemnet egentlig så meget hen på, om man vasker rigtigt?

Til ts (når nu vi er der) - tag tøjet ned fra stativet så snart det er tørt, så bliver det ikke stift, selvom du ikke bruger skyllemiddel.

Anmeld

28. januar 2013

MorDk

Freyjasmor skriver:

Og hvorfor kom samtaleemnet egentlig så meget hen på, om man vasker rigtigt?

Til ts (når nu vi er der) - tag tøjet ned fra stativet så snart det er tørt, så bliver det ikke stift, selvom du ikke bruger skyllemiddel.

Fordi en bruger sys tøjet bliver stift hvis ikke hun bruger skyllemiddel. Så skrev jeg at det kan være grundet kalk eller forkert ´dos. af vaskepulver.

Anmeld

28. januar 2013

Zafir

De er sku underlige i udlandet må jeg sige... :-S

Nej - Det kunne jeg ikke.

Nej - det kunne jeg på INGEN måde...

Nej - jeg er slet ikke fan af at ting skal lugte af andet end det de er. Ikke duft spray på wc'et. Ikke bleer med duft. ikke creme med duft, ikke vaskepulver med duft. Ingenting med duft. Ting skal lugte af det de er! ikke andet - og slet ikke babyer!!!...

I øvrigt, skal man også være varsom, i forhold til duft intolerence...
Så mit svar er nej

Anmeld

28. januar 2013

Laulund87

Zafir skriver:

De er sku underlige i udlandet må jeg sige... :-S

Nej - Det kunne jeg ikke.

Nej - det kunne jeg på INGEN måde...

Nej - jeg er slet ikke fan af at ting skal lugte af andet end det de er. Ikke duft spray på wc'et. Ikke bleer med duft. ikke creme med duft, ikke vaskepulver med duft. Ingenting med duft. Ting skal lugte af det de er! ikke andet - og slet ikke babyer!!!...

I øvrigt, skal man også være varsom, i forhold til duft intolerence...
Så mit svar er nej

Anmeld

28. januar 2013

Savannah

HeidiØ skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.