MorDk skriver:
Jeg ser også er der flere gange bliver skrevet at nogle sys "DET" er uansvarligt og ikke at TS er uasnvarlig. Altså.... TS bliver harm over at en kalder hende uansvarlig... men faktisk er det ikke det der bliver skrevet. Det der er uansvarligt at valget hun tager... det er derfor der bliver brugt ordet "det" i en sætning... (ok det blev lidt rodet)
Men hvad... nogle gange ville det være herligt hvis folk gad læse hvad der står skrevet istedet for at opdigte eller vende og dreje det skrevne...
ja for valget bliver for mig først uansvarligt når man har sat sig ind i tingende og fundet ud af at det ikke er smart..
nogle sidder deres forkert i autostolen.. ikke forde de vil skade barnet men forde de ikke ved bedre.. og forde man som mor ikke kan sidde sig ind i ALT..
parafume er i så utroligt meget og har været en del af hverdagen i mange hjem så man bare ikke sidder ?? tegn ved det..
ligesom de østrogen ligende stoffer i legetøjet.. dem fik vi jo heller ikke forde vores forældre ville os ondt.. men forde de handlede af uvidenhed..
idag ville min børn aldrig få blødt plast og parafume.. forde jeg har valgt at sidde mig ind i det.. mest af nød..
men når man ved havd parafume kan gøre kan man træffe et valg.. når man så vælger at se bort fra de faglige svar og gøre som familien gør.. jammen så er det jo også et valg.. omend et valg jeg ikke selv ville træffe da jeg ser det som et tvivlsomt valg.
Anmeld