Amanda Stage skriver:
Det kan godt være jeg er hånlig, og jeg passer skam også på mit barn bare fordi jeg ikke er hysterisk!
Jeg bliver ret småsur når jeg ser alle dem der skriver at TS er uansvarlig. Helt ærligt hvad bilder de sig egentlig ind? Jeg kan ikke se det er værre det jeg har skrevet.
Jeg synes virkelig ikke man kan tillade sig at skrive at nogen er uansvarlige, medmindre der er tale om omsorgssvigt og DET vil jeg nu nok mene at parfume IKKE er! Hvor går grænsen så? Hvad med folk der bor i en storby med masser af forurening fra bilos? Folk med husdyr? Det er en større allergifaktor end parfume!
jeg ville aldrig kalde nogle uansvarlige med mindre det handlede om et barns sundhed..
men for mig går parafume og manglede korekte autosle sådan lige på grænsen.. men ja nej jeg kaldte ingen uansvarlige..
hvorfor stejler i, lever vi det liv som i ser som et ideal som i ikke har opnået... eller kan i bare ikke rumme at nogle gør ting anderledes end dig..
jeg kan ikke tåle mange ting.. dette skyldtes helt klart det milijø jeg er vokset op i. for at beskytte mine børn har jeg fravalgt mange ting.. ikke for at være hellig, men for de måske skal havde et realt erhvevsvalg, osv...
jeg vil gerne kunne give jorden vidre med rimlig god samvittighed til børnebørn og oldebørn.. så derfor forsøger vi at miske forbrug og forurening.. godtnok bare herhjemme.. men der er lang vej at gå.. når det bliver set som hysteri.. og skabekrukke agtigt..
hermed ikke sagt at de får sovepiller. for det GØR INGEN HER;; hvor er jeg harm over din beskyldning om unødig medicinbrug til dem jeg kender der er mest besviste om hvad de giver ders børn..
de undvære ikke usundeting, og de vasker hænder i det sæbe der er når vi er i byen.. jeg har mit eget med... for vi lever faktisk et helt normalt liv.. udfra de valg vi har taget..
du har taget et valg om at være ligeglad..
Anmeld