Parfume til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

Valle81

Amanda Stage skriver:

Ja åh det havde jeg nær glemt.. Hvor kunne jeg? Det er nok palmolivesæben der har ødelagt min hukommelse. 

Ja palmolivesæben, og især den med okide duft som vi bruger, den gør en helt plim plim

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

Amanda Stage

Lady Marion <3 skriver:

Mon ik bare jeg skulle vaske al mit tøj i brun sæbe og bruge eddike som skyllemiddel ????  Da mine 2 ældste var små brugte jeg natusan , sikker på der var parfume i og den duft forbandt man bare med baby duft  Man fik det tilmed udleveret på barselsgangen .

haha den var god 

Anmeld

26. januar 2013

Amanda Stage

Valle81 skriver:

Ja palmolivesæben, og især den med okide duft som vi bruger, den gør en helt plim plim

uhm den dufter ellers godt 

Anmeld

26. januar 2013

Valle81

Amanda Stage skriver:

uhm den dufter ellers godt 

Den er såå upolitisk korrekt god

Anmeld

26. januar 2013

Lady Marion <3

Valle81 skriver:

Også mig,

Så skal jeg vist hænges og stenes

Mine børn får også af og til sodavand, sukker på havregrynene, alt for meget fredagsslik, Palmolive sæbe med orkideduft i badekaret.

Palmolive med orkide ??? Det er way out , min søn får palmolive med oliven   I morges fik han pålægschokolade madder og mælk med cacao pulver kun fordi det var hyggeligt .

Anmeld

26. januar 2013

Lady Marion <3

skønneunger skriver:

Hopper med på den vogn vi brugte neutral i en kort periode men nøj tøjet blev stift og mange gange kunne det ikke skylles ordentlig ud af tøjet, og ja så så synes jeg der manglede bare en svag duft af rent, så herhjemme bruger vi flydende vaskemiddel MED duft og skyllemiddel MED duft

Men om jeg direkte ville bruge parfume til mine børn nej det ville jeg ikke men om andre vælger at gøre det ja det er så deres valg og ikke ligefrem noget der sætter folk på "shit mom" listen i mine øjne

Nemlig , tøjet bliver totalt stift altså

Ja jeg kan altså også godt lide lidt duft   blå dunlet uhmm

Anmeld

26. januar 2013

Valle81

Lady Marion <3 skriver:

Palmolive med orkide ??? Det er way out , min søn får palmolive med oliven   I morges fik han pålægschokolade madder og mælk med cacao pulver kun fordi det var hyggeligt .

Asta og jeg har en mega varm sommermorgen spist isbåde til morgenmad bare fordi det var død hyggeligt og smagte godt

Anmeld

26. januar 2013

Amanda Stage

Åårh det er SÅ dejligt at se nogen som kan indrømme et livet med børn også gerne må være moralsk forkert OG hyggeligt! Det var liige før jeg fik dårlig samvittighed over den parfumerede håndsæbe og coco pops til morgenmad om lørdagen. For slet ikke at tale om de stressede, udmattede frysepizza-dage. 

Anmeld

26. januar 2013

Koen.

Wow!! Sikke en tråd... Nej jeg ville heller ikke bruge parfume til en lillel baby, men nu spurgte ts jo bare, synes det er synd at angribe hende når hun bare prøver at forhøre sig om noget!!

Jeg er ingen supermor og bruger min sunde fornuft, men indrømmer da gerne at den store på snart 3 en gang imellem kommer i skumbad med hendes elskede hallo kitty sæbe som lugter langt væk af slik! Hold da op en dårlig mor jeg må være ifølge denne tråd

Anmeld

26. januar 2013

Koen.

Amanda Stage skriver:

Åårh det er SÅ dejligt at se nogen som kan indrømme et livet med børn også gerne må være moralsk forkert OG hyggeligt! Det var liige før jeg fik dårlig samvittighed over den parfumerede håndsæbe og coco pops til morgenmad om lørdagen. For slet ikke at tale om de stressede, udmattede frysepizza-dage. 

Troede faktisk jeg var den eneste i verden der brugte frysepizza som nødløsning i ny og næ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.