Prinsesse2ben skriver:
Ej hvor er jeg da chokeret over de udtalelser i debatten.. Det lyder som om at hun vil slå sit barn ihjel
Hvis man læser hele debatten skriver ts at hun være sætte sig nærmere ind i det materiale hun får af jer iform af links.

Jeg er fuldstændig enig med dig her! De får det virkelig til at lyde som om hun vil dræbe sit barn! Det er parfume ikke nervemedicin! 
Som TS selv skriver er det normalt der hvor hun kommer fra, så hun har jo self. et andet syn på det! Det var også ret normalt herhjemme for år tilbage. Jeg er ikke særlig gammel, men jeg er sgu blevet påduttet parfume helt fra spæd, og jeg har ingen allergi overhovedet og det har min to søskende heller ikke! Dem jeg kender med parfumeallergi er sjovt nok dem som aldrig bliver udsat for det!
At kalde TS for uansvarlig, synes jeg simpelthen er langt ude, der er sikkert rygere herinde og det vil jeg mene er LANGT LANGT værre!
TS spurgte ikke om hun var uansvarlig, hun spurgte om vi ville bruge det. Her kommer MIN konstruktive mening 
Jeg ville ikke selv bruge parfume til et barn, men det er bare sådan noget princip. Jeg brugte vådservietter da min dreng var spæd, fordi vi rejste rigtig tit og så var skumklude altså meget besværlige! Jeg fandt da først ud af, senere hen at mange af vådservietterne indholdte parfume, så der havde jeg faktisk udsat ham for det! Da jeg fandt ud af det, så bed jeg lige i det sure æble og købte dem fra neutral som er dobbelt så dyre! Jeg brugte uparfumeret vaskepulver da han var baby. Nu er han 4 år, og nu bruger jeg parfumeret, fordi hans tøj simpelthen stinker af jord hvis ikke jeg bruger lidt duft i. Det synes jeg godt jeg kan tillade mig nu hvor han ikke har babyhud mere. Hvis du TS har lyst til at bruge det fordi det er normalt der hvor du kommer fra, så synes jeg det skal stå dig frit for 
Svanemærket er ikke noget MUST hvis du vil undgå parfume. Mange produkter som ikke er dansk produceret har IKKE svanemærket! Svanemærket er dansk, og derfor kan produkter godt være neutrale selvom det ikke er der på. (fx aldi og lidls bleer som ER miljø/astmavenlige, de har bare fået et tysk stempel for det.)
Anmeld