Parfume til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

xoxo2130

Omsorgsgiver skriver:

Hold da op  Så er jeg godt nok uansvarlig for jeg bruger både varkepulver og skyllemiddel med parfume. Synes tøjet lugter så grimt hvis man vasker det i neutral. Og jeg vil ikke have at min datter lugter grimt.

Netop derfor bruger jeg ikke vaskepulver eller skyllemiddel uden duft Men det er åbenbart ens brug af vaskepulver der afgør hvorvidt man er en ansvarlig mor. Trist...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

Victoriasmor88

Ej hvor er jeg da chokeret over de udtalelser i debatten.. Det lyder som om at hun vil slå sit barn ihjel  Hvis man læser hele debatten skriver ts at hun være sætte sig nærmere ind i det materiale hun får af jer iform af links. 

Anmeld

26. januar 2013

xoxo2130

Laulund87 skriver:

Du må selvom hvad du tænker om mig for jeg tænker også at det siger rigtig meget om dig at du kunne finde på at bruge parfume til dit barn

Men til forskel fra dig har jeg ikke behov for at kalde andre uansvarlige 

Anmeld

26. januar 2013

Laulund87

xoxo2130 skriver:

Men til forskel fra dig har jeg ikke behov for at kalde andre uansvarlige 

Nææ, men det har jeg lige her tydeligvis.. Men jeg fik skrevet min holdning og det er det

Anmeld

26. januar 2013

Faith

UmmA skriver:

Meget enig i dit indlæg.Der mangler respekt for andre mennesker, og den burde være der selvom man bestemt ikke er enig i deres valg og holdninger.Trådstarter spørger hvad andre ville gøre, hun beder dem ikke stemme om hvad hun skal gøre (så folk burde ikke være så ophidsede over at hun nok alligevel havde truffet sit valg inden oprettelsen af debatten).Jeg synes det er godt at folk giver deres meninger til kende, men foretrækker pæne velmenende ord fremfor fordømmende (og tror også man kommer længere med gode råd end med en løftet pegefinger).Jeg synes ofte kvinder har en tendens til at gå i attack-mode specielt når de opdager andre mener det samme som dem.

Anmeld

26. januar 2013

GUSO

Nadia&Daniel skriver:

Tja, det gør vi - og vores datter lugter ikke grimt  

Anmeld

26. januar 2013

1990h

Prinsesse2ben skriver:

Ej hvor er jeg da chokeret over de udtalelser i debatten.. Det lyder som om at hun vil slå sit barn ihjel  Hvis man læser hele debatten skriver ts at hun være sætte sig nærmere ind i det materiale hun får af jer iform af links. 

men der skal meget til at gøre folk tilfredse herinde..så at ts vil læse deres materiale igennem er bestemt ikke godt nok

Anmeld

26. januar 2013

xoxo2130

Laulund87 skriver:

Nææ, men det har jeg lige her tydeligvis.. Men jeg fik skrevet min holdning og det er det

Hvis du får det bedre af at kalde folk uansvarlige så er det sådan det er. Trist at man ikke evner at sige sin mening uden at blive personlig

Anmeld

26. januar 2013

Laulund87

xoxo2130 skriver:

Hvis du får det bedre af at kalde folk uansvarlige så er det sådan det er. Trist at man ikke evner at sige sin mening uden at blive personlig

Hmm får det bedre? Jeg siger hvad min holdning er og det har jeg det selvfølgelig fint med Men jeg det det såmænd ikke bedre end før jeg skrev det.

Anmeld

26. januar 2013

Victoriasmor88

men der skal meget til at gøre folk tilfredse herinde..så at ts vil læse deres materiale igennem er bestemt ikke godt nok

Nej Jeg tænker at der her på debatten kun opholder sig super mødre, der aldrig nogensinde har givet mad fra glas, honning, mariekiks eller hvad der nu ellers i tidernes morgen har gjort kvinder til "dårlige mødre" 

Jeg vasker nu også kun min datters tøj i neutral. Men derfor har jeg ikke et behov for at nedgøre andre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.