Parfume til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

AMM00

xoxo2130 skriver:

Ja dem kender jeg godt Min egen mor har også brugt parfume til mig da jeg var lille og jeg har altså heller ikke taget skadet.

Dejligt man ikke er den enste

Ja, det er en dejlig duft til små børn især når de lige er kommet ud af badet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

Lady Marion <3

KTP86 skriver:

Supermødre findes kun online. Hvis samtlige anonyme indlæg blev blottet så ville de fleste opdage at supermor,hun findes ikke  Syntes der bliver kørt alt for hårdt på TS! 

Lær det , de fleste mødre herinde er perfekte

Anmeld

26. januar 2013

Amanda Stage

Lady Marion <3 skriver:

Ohhh shitttt

Kill me

Jeg tør godt indrømme at jeg ikke bruger mini risk eller neutral vaskemiddel , jeg er mor til 3 børn

Bad mommy

UHA så dør baby! Skift straks ud med svanemærket. GERNE fra din lokale helsebiks, så er du på den helt sikre side! Husk også lige at droppe fluor i tandpasta, nu hvor du er i gang. 

sorry hormoner.. 

Anmeld

26. januar 2013

AMM00

Helt ærligt, enhver mor ved hvad der er bedst for sit barn og i kan ikk bare sige det er uansvarligt.. Ellers må i lade være med at kommentere i debatten for der er ingen der spørger efter sådan kommentar. eller det er kun et par stk. Der er supermødre.. Hmm

Anmeld

26. januar 2013

Lady Marion <3

Amanda Stage skriver:

UHA så dør baby! Skift straks ud med svanemærket. GERNE fra din lokale helsebiks, så er du på den helt sikre side! Husk også lige at droppe fluor i tandpasta, nu hvor du er i gang. 

sorry hormoner.. 

Mon ik bare jeg skulle vaske al mit tøj i brun sæbe og bruge eddike som skyllemiddel ????  Da mine 2 ældste var små brugte jeg natusan , sikker på der var parfume i og den duft forbandt man bare med baby duft  Man fik det tilmed udleveret på barselsgangen .

Anmeld

26. januar 2013

Valle81

Lady Marion <3 skriver:

Ohhh shitttt

Kill me

Jeg tør godt indrømme at jeg ikke bruger mini risk eller neutral vaskemiddel , jeg er mor til 3 børn

Bad mommy

Også mig,

Så skal jeg vist hænges og stenes

Mine børn får også af og til sodavand, sukker på havregrynene, alt for meget fredagsslik, Palmolive sæbe med orkideduft i badekaret.

Anmeld

26. januar 2013

skønneunger

Ohhh shitttt

Kill me

Bad mommy

Hopper med på den vogn vi brugte neutral i en kort periode men nøj tøjet blev stift og mange gange kunne det ikke skylles ordentlig ud af tøjet, og ja så så synes jeg der manglede bare en svag duft af rent, så herhjemme bruger vi flydende vaskemiddel MED duft og skyllemiddel MED duft

Men om jeg direkte ville bruge parfume til mine børn nej det ville jeg ikke men om andre vælger at gøre det ja det er så deres valg og ikke ligefrem noget der sætter folk på "shit mom" listen i mine øjne

Anmeld

26. januar 2013

Valle81

Amanda Stage skriver:

sorry hormoner.. 

Ikke at forglemme økologiske bleer

Anmeld

26. januar 2013

Valle81

skønneunger skriver:

Hopper med den vogn vi brugte neutral i en kort periode men nøj tøjet blev stift og mange gange kunne det ikke skylles ordentlig ud af tøjet, og ja så så synes jeg der manglede bare en svag duft af rent, så herhjemme bruger vi flydende vaskemiddel MED duft og skyllemiddel MED duft

Men om jeg direkte ville bruge parfume til mine børn nej det ville jeg ikke men om andre vælger at gøre det ja det er så deres valg og ikke ligefrem noget der sætter folk på "shit mom" listen i mine øjne

Ha ha, shit mom, den var god

Anmeld

26. januar 2013

Amanda Stage

Valle81 skriver:

Ikke at forglemme økologiske bleer

Ja åh det havde jeg nær glemt.. Hvor kunne jeg? Det er nok palmolivesæben der har ødelagt min hukommelse. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.