Er/var din graviditet planlagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

Fenja09

Jeg er bare nysgerrig, fordi jeg har hørt om flere, som har planlagt deres graviditet, men fortæller folk, at det var en "ups'er"  
Tråden er på ingen måde tænkt til at nedgøre folk! 

Hvad med jer? Var jeres graviditet planlagt? Og hvad sagde i til folk? 

Uddyb gerne  

Nej vores datter var ikke planlagt, selvom jeg havde smidt p-pillerne 3 år tidligere. Troede faktisk ikke vi kunne blive gravide på normalvis, men vi vidste begge godt at chancen var der. Det kom dog totalt bag på os. Hun var ikke ventet, men bestemt ønsket!

Vi har fortalt folk det "rigtige". Har ikke sagt hun var planlagt, men har heller ikke sagt at hun var ups´er for hun var ingen af delene

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Miss Church

Hønsemor skriver:

Her er begge drenge overraskelser, og det er også præcis det vi har fortalt folk  Ser ingen grund til hvorfor det skal være en hemmelighed hvordan ens børn er kommet til..

Jeg har i hvert fald planer om at fortælle mine børn at de begge var overraskelser, men højt elsket lige fra start af 

Jaah - de er jo ikke mindre elsket bare fordi de kom som en overraskelse  

Anmeld

12. januar 2013

kirsti

Jep det var det, og det er hvad vi har sagt

Anmeld

12. januar 2013

Miss Church

Fenja09 skriver:

Nej vores datter var ikke planlagt, selvom jeg havde smidt p-pillerne 3 år tidligere. Troede faktisk ikke vi kunne blive gravide på normalvis, men vi vidste begge godt at chancen var der. Det kom dog totalt bag på os. Hun var ikke ventet, men bestemt ønsket!

Vi har fortalt folk det "rigtige". Har ikke sagt hun var planlagt, men har heller ikke sagt at hun var ups´er for hun var ingen af delene

/Fenja

Ejj hvor fantastisk at hun kom selvom i ikke troede det kunne ske på "naturligvis" 

Hun må uden tvivl være en rigtig ønskebaby 

Anmeld

12. januar 2013

Hønsemor

Miss Church skriver:

Jaah - de er jo ikke mindre elsket bare fordi de kom som en overraskelse  

Nej præcis 

Dog havde jeg fået af vide jeg ikke kunne blive gravid hverken naturligt eller ved hjælp, så den store var nok den største overraskelse  Så føler mig lige en tand mere heldig 

Anmeld

12. januar 2013

Fenja09

Miss Church skriver:

Ejj hvor fantastisk at hun kom selvom i ikke troede det kunne ske på "naturligvis" 

Hun må uden tvivl være en rigtig ønskebaby 

Ja, vores lille mirakel

Anmeld

12. januar 2013

Miss Church

kirsti skriver:

Jep det var det, og det er hvad vi har sagt

Anmeld

12. januar 2013

Miss Church

Hønsemor skriver:

Nej præcis 

Dog havde jeg fået af vide jeg ikke kunne blive gravid hverken naturligt eller ved hjælp, så den store var nok den største overraskelse  Så føler mig lige en tand mere heldig 

Ej hvor fantastisk. De er jo de rene mirakler så  

Anmeld

12. januar 2013

Clisolka

Ja, Isabella var i den grad planlagt  Vi fortalte dog ingen om at vi planlagde at blive gravide  

Anmeld

12. januar 2013

Miss Church

Babymor2010 skriver:

Ja, Isabella var i den grad planlagt  Vi fortalte dog ingen om at vi planlagde at blive gravide  

Skønt

Det var også kun et par af mine veninder, som viste at vi prøvede. Tror jeg havde fået stress, hvis vi havde fortalt en masse det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.