Er/var din graviditet planlagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

Miss Church

tarkoflen skriver:

Ja det var meget planlagt, måske lidt for meget, fordi vi jo skulle have hjælp så bliver det hele nok lidt mere planlagt end hvis man siger, nu smider vi p-pillerne og ser hvad der sker

Dog var det lidt en sjov måde vi kom i gang...

Vi havde snakket om, at vi skulle snart i gang, derfor tog vi på Skejby, fordi min mens ikke kom efter nedreguleringsbehandling og det skulle fertilitetslægen sætte i gang igen da vi sad derude, siger lægen, nå så l vil gerne have et barn, det blev vi lidt overrasket over, men kiggede på hinanden og sagde ja, det ville vi gerne troede bare jeg skulle have sat mens i gang og så tog vi den derfra men sådan havde lægen ikke tænkt det, og det er vi super glade for! Men lidt sjovt at sidde overfor en læge og blive enige om, at nu er det så nu vi går i gang

Ja så må man da sige at det er planlagt

Hehe ihhh hvor en fin historie  Men det var da meget heldigt at i var enige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Miss Church

Kia2013 skriver:

Yep alle har jo altid vidst at vi (og i særdeleshed mig) ville have børn på et tidspunkt, og efter 12 års kæresteri og at have boet sammen i 10 år var det på høje tid der skete noget 

Ja det har nok ligget lidt i kortene  

Anmeld

12. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Har svaret en upser, hvad der også er blevet fortalt. Og det står jeg ved. .. Jeg valgte at fuldføre det hele og har den mest fantastiske pige den dag i dag. På trods af manden tog halen mellem benene og har ikk været der på noget tidspunkt.

Anmeld

12. januar 2013

Mettefpigen

Bassen var ikk planlagt, og det har vi også fortalt folk :-)

Anmeld

12. januar 2013

tarkoflen

Miss Church skriver:

Ja så må man da sige at det er planlagt

Hehe ihhh hvor en fin historie  Men det var da meget heldigt at i var enige

Vi havde jo snakket om, at vi skulle have et barn sammen, så det var vi helt enige om, men vi fik lige det sidste skub til at komme i gang nu af lægen ellers kan det godt være, at det var blevet ved snakken lidt længere, fordi det var lidt uoverskueligt at skulle i gang med alt det fertilitets halløj

Anmeld

12. januar 2013

Miss Church

LouiseVous skriver:

Har svaret en upser, hvad der også er blevet fortalt. Og det står jeg ved. .. Jeg valgte at fuldføre det hele og har den mest fantastiske pige den dag i dag. På trods af manden tog halen mellem benene og har ikk været der på noget tidspunkt.

Respekt til dig! Det må ikke altid ha' været helt nemt at have et lille barn selv 

Anmeld

12. januar 2013

Miss Church

Mettefpigen skriver:

Bassen var ikk planlagt, og det har vi også fortalt folk :-)

Men hvor er han bare sød! 

Anmeld

12. januar 2013

Miss Church

tarkoflen skriver:

Vi havde jo snakket om, at vi skulle have et barn sammen, så det var vi helt enige om, men vi fik lige det sidste skub til at komme i gang nu af lægen ellers kan det godt være, at det var blevet ved snakken lidt længere, fordi det var lidt uoverskueligt at skulle i gang med alt det fertilitets halløj

Ja det kunne jeg forestille mig. 

Godt lægen kunne sætte lidt gang i det

Anmeld

12. januar 2013

tarkoflen

Miss Church skriver:

Ja det kunne jeg forestille mig. 

Godt lægen kunne sætte lidt gang i det

Jep det er vi også meget glade for tænk engang en lille guldklump der kommer ud af det

Anmeld

12. januar 2013

Miss Church

tarkoflen skriver:

Jep det er vi også meget glade for tænk engang en lille guldklump der kommer ud af det

Ja det er jo det. Det er helt fantastisk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.