Er/var din graviditet planlagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

Miss Church

1990h skriver:

vores var planlagt og det ved folk godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Miss Church

LittleSteps skriver:

Planlagt  derudover fortæller jeg ikke folk, om det var en planlagt eller ej, det vedkommer kun min mand og jeg  jeg har dog selv valgt, at mine bedsteveninder kender til den detalje 

Det kan jo sådan set også være lige meget om det er planlagt eller ej, når man har besluttet sig for at man skal være forældre 

Anmeld

12. januar 2013

L&V

Miss Church skriver:

Jeg er bare nysgerrig, fordi jeg har hørt om flere, som har planlagt deres graviditet, men fortæller folk, at det var en "ups'er"  
Tråden er på ingen måde tænkt til at nedgøre folk! 

Hvad med jer? Var jeres graviditet planlagt? Og hvad sagde i til folk? 

Uddyb gerne  

De har været planlagt men ikke noget vi har fortalt at det var og ingen har spurgt.. Men hvis folk spørger får de da det sande svar..Hvorfor sku man sige andet

Anmeld

12. januar 2013

Miss Church

Månsson skriver:

De har været planlagt men ikke noget vi har fortalt at det var og ingen har spurgt.. Men hvis folk spørger får de da det sande svar..Hvorfor sku man sige andet

Det ved jeg heller ikke. Men de må have deres grunde. 
Men jeg tænker bare at når det er en beslutning man har taget i fællesskab, må man da også kunne stå ved det i fællesskab. Hvad andre tænker, kan jo faktisk være ligemeget 

Anmeld

12. januar 2013

L&V

Miss Church skriver:

Det ved jeg heller ikke. Men de må have deres grunde. 
Men jeg tænker bare at når det er en beslutning man har taget i fællesskab, må man da også kunne stå ved det i fællesskab. Hvad andre tænker, kan jo faktisk være ligemeget 

Ja det er da super fjollet at man som voksen kan være sådan

Anmeld

12. januar 2013

LittleSteps

Miss Church skriver:

Det kan jo sådan set også være lige meget om det er planlagt eller ej, når man har besluttet sig for at man skal være forældre 

Præcis  Derudover kan jeg ikke se hvad andre, skulle få ud af den information 

Anmeld

12. januar 2013

Miss Church

LittleSteps skriver:

Præcis  Derudover kan jeg ikke se hvad andre, skulle få ud af den information 

Nej det har du egentlig også ret i

Anmeld

12. januar 2013

Silas&Mille

Miss Church skriver:

Wups da Men man kan da sige at de har alle muligheder for at få en masse ud af hinanden så

jeps en rigtig upser

Men ja, de får rigtig meget ud af hinanden.
Selvom Storebror til tider er lidt træt af at have lillesøster i r*ven hele tiden

Anmeld

12. januar 2013

Miss Church

Silas&Mille skriver:

jeps en rigtig upser

Men ja, de får rigtig meget ud af hinanden.
Selvom Storebror til tider er lidt træt af at have lillesøster i r*ven hele tiden

Hehe ja, men de perioder opstår nok ligemeget hvor lang tid der er i mellem  

Der er 6 år mellem min søster og jeg og hun har hvert fald også været træt af mig til tider  

Anmeld

12. januar 2013

Hønsemor

Miss Church skriver:

Jeg er bare nysgerrig, fordi jeg har hørt om flere, som har planlagt deres graviditet, men fortæller folk, at det var en "ups'er"  
Tråden er på ingen måde tænkt til at nedgøre folk! 

Hvad med jer? Var jeres graviditet planlagt? Og hvad sagde i til folk? 

Uddyb gerne  

Her er begge drenge overraskelser, og det er også præcis det vi har fortalt folk  Ser ingen grund til hvorfor det skal være en hemmelighed hvordan ens børn er kommet til..

Jeg har i hvert fald planer om at fortælle mine børn at de begge var overraskelser, men højt elsket lige fra start af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.