Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er bare nysgerrig, fordi jeg har hørt om flere, som har planlagt deres graviditet, men fortæller folk, at det var en "ups'er" Tråden er på ingen måde tænkt til at nedgøre folk!
Hvad med jer? Var jeres graviditet planlagt? Og hvad sagde i til folk?
Uddyb gerne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har svaret ja, for min nuværende graviditet er meget planlagt, og det har vi fortalt MEN min gravditet med min søn var uplanlagt, hvilket da også blev sagt som det var.. hehe..
ja vi var enige om at jeg skulle smide p-pillerne så ja det er planlagt og det er også det vi fortæller folk han er bestemt ikke en upser
Gigl skriver: Har svaret ja, for min nuværende graviditet er meget planlagt, og det har vi fortalt MEN min gravditet med min søn var uplanlagt, hvilket da også blev sagt som det var.. hehe..
Jeg kan heller ikke se hvorfor man skulle "lyve". Men man kan vel have sine grunde.
B&J skriver: ja vi var enige om at jeg skulle smide p-pillerne så ja det er planlagt og det er også det vi fortæller folk han er bestemt ikke en upser
Dejligt
Men det er utroligt at man kan få noget så fantastisk ud af en "fejl" Min graviditet er dog også helt planlagt!
Miss Church skriver: Jeg kan heller ikke se hvorfor man skulle "lyve". Men man kan vel have sine grunde.
Ja det kan vel være fordi de er flove og tror folk vil dømme dem, for at have planlagt det? (hvis de feks ikke har været sammen så længe eller har haft problemer... o_O) who knows..
Var slet ikke planlagt Men meget ønsket alligevel
Miss Church skriver: Dejligt Men det er utroligt at man kan få noget så fantastisk ud af en "fejl" Min graviditet er dog også helt planlagt!
ja især hvis man ønsker barnet selv om det er en upser. for det er jo en kæmpe gave der er jo ingen ord iverden der beskriver hvor meget kærlighed sådan en lille kan give
Gigl skriver: Ja det kan vel være fordi de er flove og tror folk vil dømme dem, for at have planlagt det? (hvis de feks ikke har været sammen så længe eller har haft problemer... o_O) who knows..
Ja det er rigtigt. Det er jo aldrig rart hvis folk har fordomme om en.
Doffie skriver: Var slet ikke planlagt Men meget ønsket alligevel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128