Er/var din graviditet planlagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2013

FogL

Miss Church skriver:

Ja det er lige sådan noget jeg tænker  

Men hvad var folks reaktion så? Synes de at det var "for tidligt"? Som i jo lidt forventet at de ville synes? Eller blev i positivt overrasket? 

Min mor havde det på fornemmlsen, da vi var stoppet med at ryge temmelig pludseligt. Den eneste som ikke havde en posetiv respons var min far - han blev bare helt stille.. ellers var folk glad og sagde stort tillykke. Og så er de bare verdens bedste bedsteforældre, onkler, tanter etc!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Miss Church

ciepige skriver:

Min mor havde det på fornemmlsen, da vi var stoppet med at ryge temmelig pludseligt. Den eneste som ikke havde en posetiv respons var min far - han blev bare helt stille.. ellers var folk glad og sagde stort tillykke. Og så er de bare verdens bedste bedsteforældre, onkler, tanter etc!

Årh det er dejligt! 

Mine forældre havde det også på fornemmelsen at det snart ville ske. Tror vi snakkede utrolig meget om dem vi kendte, som var gravide 

Jeg tror det er en meget almindelig reaktion for en far. Det er jo ens lille pige der skal være mor Men min far blev også rigtig glad! 

Anmeld

13. januar 2013

Stjerneskud

De to første af mine var bestemt ikke planlagt. Denne gang er det planlagt.

At der er nogen der fortæller at det ikke er planlagt selv om det er, er vel i bund grund deres sag...

Anmeld

13. januar 2013

FogL

Miss Church skriver:

Årh det er dejligt! 

Mine forældre havde det også på fornemmelsen at det snart ville ske. Tror vi snakkede utrolig meget om dem vi kendte, som var gravide 

Jeg tror det er en meget almindelig reaktion for en far. Det er jo ens lille pige der skal være mor Men min far blev også rigtig glad! 

Ja det var også min tanke Min fars kæreste og min farfar (som dog er dement) gættede det inden vi fortalte det til resten :p

Anmeld

13. januar 2013

AnthonsMor

Miss Church skriver:

Hvor er det dejligt! 

Nu er der heller ikke længe til i får ham ud  

Nej og vi glæder os! Vi er slet ikke klar med værelse, men det går fremad

Ventede med vilje med at lave noget til jeg kom væk fra arbejde, for at sikre at jeg ikke skulle sygemeldes evt. pga ryggen eller noget, og det holdt sgu stik

Anmeld

13. januar 2013

Miss Church

RikkeThygesen skriver:

Nej og vi glæder os! Vi er slet ikke klar med værelse, men det går fremad

Ventede med vilje med at lave noget til jeg kom væk fra arbejde, for at sikre at jeg ikke skulle sygemeldes evt. pga ryggen eller noget, og det holdt sgu stik

Det kan være vi ender med at føde på samme tid Kan se du har termin d. 7. marts. Jeg skal sættes igang omkring d. 11, hvis de ikke er kommet selv inden  

Vi er slet slet heller ikke klar. Vi er ved at sætte hus istand Vi skal være ude af vores lejlighed d. 31. januar, så der skal vi bare være klar til at flytte ind Meen vi når det nok. Baby-værelset er jo mest for ens egen skyld i starten

Anmeld

13. januar 2013

AnthonsMor

Miss Church skriver:

Det kan være vi ender med at føde på samme tid Kan se du har termin d. 7. marts. Jeg skal sættes igang omkring d. 11, hvis de ikke er kommet selv inden  

Vi er slet slet heller ikke klar. Vi er ved at sætte hus istand Vi skal være ude af vores lejlighed d. 31. januar, så der skal vi bare være klar til at flytte ind Meen vi når det nok. Baby-værelset er jo mest for ens egen skyld i starten

Ja altså de ting vi vil gøre klar på det værelse han skal have er puslebordet og skabet med tøj i, også tager vi resten når han bliver ældre, for i starten er det bare puslerum og tøjskift der skal til derinde..

Hvorfor skal du sættes i gang, hvis jeg må spørge?

Men ja, det kan da være det bliver samtidig

Anmeld

13. januar 2013

Miss Church

RikkeThygesen skriver:

Ja altså de ting vi vil gøre klar på det værelse han skal have er puslebordet og skabet med tøj i, også tager vi resten når han bliver ældre, for i starten er det bare puslerum og tøjskift der skal til derinde..

Hvorfor skal du sættes i gang, hvis jeg må spørge?

Men ja, det kan da være det bliver samtidig

Ja nemlig Så man skal nok nå det hele alligevel.

Det skal jeg fordi det er tvillinger. Så bliver man sat igang i uge 38 For at undgå komplikationer , fx svangerskabsforgiftning. 
Så jeg ved at jeg hvert fald ikke kommer til at gå over tid

Anmeld

13. januar 2013

AnthonsMor

Miss Church skriver:

Ja nemlig Så man skal nok nå det hele alligevel.

Det skal jeg fordi det er tvillinger. Så bliver man sat igang i uge 38 For at undgå komplikationer , fx svangerskabsforgiftning. 
Så jeg ved at jeg hvert fald ikke kommer til at gå over tid

Nåååå.. Ja okay det har jeg godt hørt at man så bliver sat igang / får KS..

Men du skal så igennem alm. fødsel?

Anmeld

13. januar 2013

Miss Church

RikkeThygesen skriver:

Nåååå.. Ja okay det har jeg godt hørt at man så bliver sat igang / får KS..

Men du skal så igennem alm. fødsel?

Jeg håber på at jeg kan få lov til at føde selv. Det tyder det også på lige nu  

Men det bliver kejsersnit, hvis baby a vender sig om og ligger med numsen ned. Så det håber vi ikke at hun har planer om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.