Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss Church skriver: Jeg er bare nysgerrig, fordi jeg har hørt om flere, som har planlagt deres graviditet, men fortæller folk, at det var en "ups'er" Tråden er på ingen måde tænkt til at nedgøre folk! Hvad med jer? Var jeres graviditet planlagt? Og hvad sagde i til folk? Uddyb gerne
Jeg er bare nysgerrig, fordi jeg har hørt om flere, som har planlagt deres graviditet, men fortæller folk, at det var en "ups'er" Tråden er på ingen måde tænkt til at nedgøre folk!
Hvad med jer? Var jeres graviditet planlagt? Og hvad sagde i til folk?
Uddyb gerne
Laura var en stor Kinderüberraschung og det e ingen hemmelighed
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Laura var en stor Kinderüberraschung og det e ingen hemmelighed
Haha den har jeg aldrig hørt før
Begge mine er en "ups'er" men begge ønsket, og elsket mindst ligeså meget som planlagte børn
vi har sagt til folk det var en ups'er kan ikke se en grund til at skulle lyve om det
Lahn11 skriver: Begge mine er en "ups'er" men begge ønsket, og elsket mindst ligeså meget som planlagte børn vi har sagt til folk det var en ups'er kan ikke se en grund til at skulle lyve om det
Jeg tror også på at uplanlagte børn bliver elsket ligeså meget som planlagte. Men kan jo ikke stå for sine egne vidundere
Miss Church skriver: Jeg tror også på at uplanlagte børn bliver elsket ligeså meget som planlagte. Men kan jo ikke stå for sine egne vidundere
Nemlig
Miss Church skriver: RRa Men hvor er han bare sød!
RRa
Men hvor er han bare sød!
Planlagt derudover fortæller jeg ikke folk, om det var en planlagt eller ej, det vedkommer kun min mand og jeg jeg har dog selv valgt, at mine bedsteveninder kender til den detalje
Silas&Mille skriver: Kan faktisk både svare ja og nej.Silas var planlagt - Mille er en smutter da Silas var 4 måneder gammel
Kan faktisk både svare ja og nej.Silas var planlagt - Mille er en smutter da Silas var 4 måneder gammel
Wups da Men man kan da sige at de har alle muligheder for at få en masse ud af hinanden så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128