Er/var din graviditet planlagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Jeg er bare nysgerrig, fordi jeg har hørt om flere, som har planlagt deres graviditet, men fortæller folk, at det var en "ups'er"  
Tråden er på ingen måde tænkt til at nedgøre folk! 

Hvad med jer? Var jeres graviditet planlagt? Og hvad sagde i til folk? 

Uddyb gerne  

100% planlagt, og det har det været vigigt for os at vores omgangskreds var klar over..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Pige2009

Miss Church skriver:

Haha den har jeg aldrig hørt før 

Nej, jeg har også selv fundet på det, da jeg synes det er meget sødere end at sige ups'er, uplanlagt osv. 

Anmeld

13. januar 2013

mommy1991

Jeg er bare nysgerrig, fordi jeg har hørt om flere, som har planlagt deres graviditet, men fortæller folk, at det var en "ups'er"  
Tråden er på ingen måde tænkt til at nedgøre folk! 

Hvad med jer? Var jeres graviditet planlagt? Og hvad sagde i til folk? 

Uddyb gerne  

Vores var fuldt ud planlagt, selvom vi kun havde været sammen i 3 måneder, og det er også hvad vi har sagt til folk

Kan godt forstå din nysgerrig - jeg tænker da også lidt, hvorfor skulle man sige at det var en ups'er? Det forstår jeg ikke helt  

Anmeld

13. januar 2013

Miss Church

RikkeThygesen skriver:

Jeg har stemt ja og at det også var det vi sagde til folk..

Det kan dog ses fra to vinkler med vores, for vi var da enige om at droppe p-pillerne i december 2011, men de første 4 måneder gjorde vi AAAAAALT vi kunne for at blive gravide - uden held.. Da vi så "gav op" og tænkte at det kommer når det kommer og fuck tidspunktet gik der altså kun små 2 måneder også stod jeg med en positiv test..

Så både og vil jeg sige

Men han er SÅ ønsket og vi glææææder os til han kommer i starten af marts <3

Hvor er det dejligt! 

Nu er der heller ikke længe til i får ham ud  

Anmeld

13. januar 2013

Miss Church

Akmese skriver:

Har svaret ja, og det er også det vi har sagt til folk. Det var dog kun meget få der vidste jeg havde smidt p-pillerne, men det er fordi jeg ikke havde lyst til opmærksomheden omkring det.. Vi tænkte bare at vi var klar, og at det skete når det skete, vi havde dog ikke regnet med at jeg efter 7 år på p-piller allerede ville blive gravid måneden efter men planlagt det er han  

Dejligt at det gik så nemt!  

Vi fortalte det heller ikke til en hel masse. Jeg tror jeg ville få stress, hvis jeg vist at folk viste at vi prøvede

Anmeld

13. januar 2013

Miss Church

M (: skriver:

100% planlagt, og det har det været vigigt for os at vores omgangskreds var klar over..

Anmeld

13. januar 2013

Miss Church

Baagøe skriver:

Nej, jeg har også selv fundet på det, da jeg synes det er meget sødere end at sige ups'er, uplanlagt osv. 

Det har du helt ret i! 

Anmeld

13. januar 2013

Miss Church

emmagirl skriver:

Vores var fuldt ud planlagt, selvom vi kun havde været sammen i 3 måneder, og det er også hvad vi har sagt til folk

Kan godt forstå din nysgerrig - jeg tænker da også lidt, hvorfor skulle man sige at det var en ups'er? Det forstår jeg ikke helt  

Dejligt!

Nej det er lidt svært for mig at sætte mig ind i. Men altså - de har nok deres grunde. 

Anmeld

13. januar 2013

FogL

Jeg har svaret 2, men det er ikke helt sandt. Det er fordi vi sagde, at vi ikke gjorde noget for at det ikke skulle ske. Altså ikke planlagt til punkt og prikke. Det var det dog, men ville vi ikke sige, da vi nærmest lige havde mødt hinanden.

Anmeld

13. januar 2013

Miss Church

ciepige skriver:

Jeg har svaret 2, men det er ikke helt sandt. Det er fordi vi sagde, at vi ikke gjorde noget for at det ikke skulle ske. Altså ikke planlagt til punkt og prikke. Det var det dog, men ville vi ikke sige, da vi nærmest lige havde mødt hinanden.

Ja det er lige sådan noget jeg tænker  

Men hvad var folks reaktion så? Synes de at det var "for tidligt"? Som i jo lidt forventet at de ville synes? Eller blev i positivt overrasket? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.