Er/var din graviditet planlagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

Miss Church

B&J skriver:

ja især hvis man ønsker barnet selv om det er en upser. for det er jo en kæmpe gave der er jo ingen ord iverden der beskriver hvor meget kærlighed sådan en lille kan give

Uha ja. 

Jeg glæder mig til jeg skal opleve sådan en ubeskrivelig stor kærlighed  Elsker allerede mine piger, men tror det bliver så overvældende at møde dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

B&J

Miss Church skriver:

Uha ja. 

Jeg glæder mig til jeg skal opleve sådan en ubeskrivelig stor kærlighed  Elsker allerede mine piger, men tror det bliver så overvældende at møde dem

det gør det også og især den den hurtig tid der går med hvor store de bliver og hvad de kan osv det går alt alt alt for hurtigt kan godt forstå du glæder dig for det er så dejligt

Anmeld

12. januar 2013

Juni-barn

Det var lidt planlagt hos os, men Havde været på P-piller i 9år så regnede ikke med det ville ske så hurtigt... Var gravid efter 3 måneder

Anmeld

12. januar 2013

Miss Church

Juni-barn skriver:

Det var lidt planlagt hos os, men Havde været på P-piller i 9år så regnede ikke med det ville ske så hurtigt... Var gravid efter 3 måneder

Jeg synes faktisk der er en del, som oplever at de bliver gravide tidligere end de lige forventer. Dejligt at det også kan gå den vej

Anmeld

12. januar 2013

frk1991

Det var planlagt og det er også det vi vil sige til folk når jeg er længere henne :-)

Anmeld

12. januar 2013

Miss Church

frk1991 skriver:

Det var planlagt og det er også det vi vil sige til folk når jeg er længere henne :-)

Hvor langt er du? 

Anmeld

12. januar 2013

Victoria2013

Planlagt og ønsket hér

... der er ikke rigtig nogle i vores familie eller venner/bekendte der har spurgt om det dog. Tror de lidt tog for givet at det var på tide for os alligevel

Anmeld

12. januar 2013

Miss Church

Kia2013 skriver:

Planlagt og ønsket hér

... der er ikke rigtig nogle i vores familie eller venner/bekendte der har spurgt om det dog. Tror de lidt tog for givet at det var på tide for os alligevel

Dejligt!  

Ja sådan er det nok ofte  

Anmeld

12. januar 2013

tarkoflen

Ja det var meget planlagt, måske lidt for meget, fordi vi jo skulle have hjælp så bliver det hele nok lidt mere planlagt end hvis man siger, nu smider vi p-pillerne og ser hvad der sker

Dog var det lidt en sjov måde vi kom i gang...

Vi havde snakket om, at vi skulle snart i gang, derfor tog vi på Skejby, fordi min mens ikke kom efter nedreguleringsbehandling og det skulle fertilitetslægen sætte i gang igen da vi sad derude, siger lægen, nå så l vil gerne have et barn, det blev vi lidt overrasket over, men kiggede på hinanden og sagde ja, det ville vi gerne troede bare jeg skulle have sat mens i gang og så tog vi den derfra men sådan havde lægen ikke tænkt det, og det er vi super glade for! Men lidt sjovt at sidde overfor en læge og blive enige om, at nu er det så nu vi går i gang

Anmeld

12. januar 2013

Victoria2013

Miss Church skriver:

Dejligt!  

Ja sådan er det nok ofte  

Yep alle har jo altid vidst at vi (og i særdeleshed mig) ville have børn på et tidspunkt, og efter 12 års kæresteri og at have boet sammen i 10 år var det på høje tid der skete noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.