chivo er blevet aflivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

Muhmi

VIPpigen skriver:

Nu melder jeg mig på banen... Jeg syntes simpelthen i er for grove... Jeg har læst HELE tråden nu, og kan ikke finde ET STED TS, skriver at Broderen IKKE HAVDE hunden forsikret. Hun skriver at hun IKKE VED om den har været forsikret. Ja. Undskyld mig, så er det altså svært at stemple nogen.

ja, det er da en røv irriterende hvis den ikke har været forsikret.

Men har nogen af jer tænkt på om hunden nu havde været forsikret, og dyrlægen så det som det bedste at den skulle aflives. 

Ja, jeg spørger bare

Hvis dyrlægen så det som det bedste, jamen så er den jo ikke længere... Han bør jo vide det...

Men når der står "fuck dem og deres dyre regninger" Så er det altså ikke ligefrem DET man regner med er sket og jeg tvivler....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

TNBC

VIPpigen skriver:

Nu melder jeg mig på banen... Jeg syntes simpelthen i er for grove... Jeg har læst HELE tråden nu, og kan ikke finde ET STED TS, skriver at Broderen IKKE HAVDE hunden forsikret. Hun skriver at hun IKKE VED om den har været forsikret. Ja. Undskyld mig, så er det altså svært at stemple nogen.

Men har nogen af jer tænkt på om hunden nu havde været forsikret, og dyrlægen så det som det bedste at den skulle aflives. 

Ja, jeg spørger bare

Helt rigtigt det skriver jeg ingen steder.
Men fordi jeg ikke skriver det, betyder det at han ikke gjort det.

Anmeld

12. januar 2013

TNBC

VIPpigen skriver:

Ja, jeg spørger bare

Anmeld

12. januar 2013

TNBC

Muhmi skriver:

Hvis dyrlægen så det som det bedste, jamen så er den jo ikke længere... Han bør jo vide det...

Men når der står "fuck dem og deres dyre regninger" Så er det altså ikke ligefrem DET man regner med er sket og jeg tvivler....

Jeg var F.... Sur og ked af det.. og det var loge noget der blev skrevet i tur heat of tur moment.. må.man ikke være sure på nogen uden at man skal dømmes. Det skete i går og jeg kender ikke hele historien endnu. Som nogen skriver dækker forsikringen ikke alt. ÖF

Anmeld

12. januar 2013

Muhmi

Yurie skriver:

Men hvorfor skriver du så "fuck dem og deres dyre regninger"??

Helt ærligt???

Anmeld

12. januar 2013

Muhmi

Jeg var F.... Sur og ked af det.. og det var loge noget der blev skrevet i tur heat of tur moment.. må.man ikke være sure på nogen uden at man skal dømmes. Det skete i går og jeg kender ikke hele historien endnu. Som nogen skriver dækker forsikringen ikke alt. ÖF

Bevares, selvfølgelig må man da være sur og ked af det... Men hvordan vil du have at vi skal forstå hvad du mener hvis du ikke skriver det? Jeg kan ikke læse mellem linierne...

Anmeld

12. januar 2013

VIPpigen

Muhmi skriver:

Sagen er bare..... VI VED DET IKKE. 

Og så syntes jeg bare det er rigtig groft alt det der bliver skrevet.

Sagen kan igen være at dyrlægen har kigget forsikringen igennem, og den ikke dækker den skade hunden har, og lad os så sige det vil koste måske 15000 i operation, dertil kommer diverse genoptræning, smertestillende osv... Og dyrlægen har konkluderet igen at det mest værdige for hunden var aflivning... Ejer har måske stået og trippet, og ikke vidst, skulle han bruge 15000 på en hund som ikke ville kunne få et normalt liv bagefter, og ikke skulle lige...

vend sagen, læs debatten, og se lidt anderledes på det, med den Info vi hvertfald har.

Jeg kan ikke sige ejer har gjort noget forkert, eller rigtigt, så derfor må jeg kun tilslutte mig, og sige det er synd for ejer han har måtte aflive en kun 4 mdr gammel hund.....

Anmeld

12. januar 2013

VIPpigen

Yurie skriver:

Læs hvad jeg skrev til Muhmi, det blev en længere smører... 

Men nej, jeg læste tråden 2 gange, og kunne ikke finde nogen steder at han ikke havde forsikret den. Ikke andet end du ikke ved det....

Anmeld

12. januar 2013

Elgaard73

Muhmi skriver:

Helt ærligt......?

Når man i sit startindlæg giver dyrlægerne skylden ved at skrive "fuck dem og deres dyre regninger" og derved fralægger sig alt ansvar for, at en hund på 4 mdr. blev aflivet på grund af et brækket ben, hvor, hvis man havde haft forsikringen ikke havde behøvet at ty til så drastiske metoder.... Så kan man ikke forvente mange rosende ord... Det kan godt være det er synd for broderen at han er psykisk syg og ja det er det da.. Men hallo, hunden er DØD fordi dens ejer ikke gjorde det mest ansvarlige man kan gøre når man anskaffer sig dyr, enten at betale for dens regning, via afbetaling eller forsikre den....

Så fortjener man i mine øjne ikke at få de store skulderklap eller nåårh hvor er det synd...

Hårdt, men i mine øjne meget normal respons der er kommet til det her indlæg....

Jamen, vi er for så vidt, rimelig enige...Tingene er måske ikke foregået, som man godt kunne ønske... Men det kan vi jo ikke ændre, lige meget hvor mange gange vi skriver "uansvarlig" og "hundeforsikring". Eller hvor dårligt vi får TS til at føle sig.

Det jeg ville med mit inlæg, var at ytre min mening om at folk var alt for hårde ved TS, som jo bare var ked af det (og ja, sur over at dyrelæger er dyre) TS kan jo ikke gøre hverken til eller fra. Hun var blot ked af det. Jeg tror måske ikke at hun havde behov for at blive prædiket for, pågrund af noget som hendes bror har gjort eller ikke gjort... 

Jeg efterlyste bare en smule medmenneskelighed, istedet for bedrevidenhed...

Anmeld

13. januar 2013

Kay

Muhmi skriver:

Helt ærligt......?

Når man i sit startindlæg giver dyrlægerne skylden ved at skrive "fuck dem og deres dyre regninger" og derved fralægger sig alt ansvar for, at en hund på 4 mdr. blev aflivet på grund af et brækket ben, hvor, hvis man havde haft forsikringen ikke havde behøvet at ty til så drastiske metoder.... Så kan man ikke forvente mange rosende ord... Det kan godt være det er synd for broderen at han er psykisk syg og ja det er det da.. Men hallo, hunden er DØD fordi dens ejer ikke gjorde det mest ansvarlige man kan gøre når man anskaffer sig dyr, enten at betale for dens regning, via afbetaling eller forsikre den....

Så fortjener man i mine øjne ikke at få de store skulderklap eller nåårh hvor er det synd...

Hårdt, men i mine øjne meget normal respons der er kommet til det her indlæg....

nu skriver ts jo dette indlæg EFTER  hunden er blevet aflivet... i afmagt og sorg...

det har jo ALDRIG været ts valg at den skulle aflives, ej heller hendes ansvar! da det jo ikke er hendes hund!!

desuden kan jeg ik se nogle steder der står at han  er psykisk syg... bare at han er syg... man kan jo sagtens være nedtrygt over en kronisk sygdom og derfor ik føle grund til at stå op om morgenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.