Kay skriver:
nej jeg har ikke sagt at du er en bussemand... je har skrevet at der bliver skrevet mange hårde ord uden man kender hele baggrunden... og at der ligges utrolig meget skyld over på ts... tiltrods for at det ikke er hendes hun og derfor ikke hendes ansvar...og ja i mit verdensbilled så er du lidt for grov i denne tråd... og derfor har jeg anmeldt dit indlæg...den du referere til der det var en besked til ts om at jeg syntes det i flere andre tilfælde har været et problem at folk ikke lytter til de agumenter og ikke spørger ind til sagen før de begynder at hagle folk ned... og den er overhoved ikke møntet på dig... men hvis du føler dig truffet er det jo dit valg...
Hehe, jeg er jo "imod" ts... Fordi jeg ikke synes det er synd for hendes bror, men fordi jeg synes det er synd for hunden, så derfor regner jeg med at du også mener mig... 
Og ja, det er fint at du har anmeldt mig, men, hvad skal det gøre godt for?
Jeg synes bestemt ikke jeg er grov... Men jeg bliver jo ignoreret af ts når jeg spørger om noget og derfor må jeg jo snakke med nogle andre, som mener det samme som jeg gør, eller dem som jeg er uenige med...
Det betyder ikke at jeg angriber ts overhovedet....
Anmeld