Jeg vil lige starte med at sige, at jeg har sgu føler med dig

Jeg er helt enig med de andre i at hunden ikke skal lide og alt det. Men at komme med kommentarer, som "det må man bare sørge for der er penge til"... Øh ja, men hvis i lige gider og læse hvad TS skriver. Hun har normalt altid penge til dyrlæge mv, men fordi der er dukket nogle ting op, der skulle betales, så har de altså ikke flere penge.
Så at angribe at hun ikke sørger for at have penge, er egentlig noget fis. Hun ønsker jo heller ikke hendes hund skal lide. Det kan i da se. Men hvis man ikke har penge, og man ikke kan låne af bank eller forældre og dyrlægen heller ikke er villig til at dele betalingen op, hvad er det så lige præcis ts skal gøre?
Hvis i nu, når i læste hendes svar (faktisk allerede i hendes første indlæg) faktisk læste hvad der stod, at hendes økonomi (for første gang!) var i bund, så kunne i måske blive lidt mere konstruktive i jeres indlæg.
Synes bare det er urimeligt, at angribe hendes person og egentlig kalde hende uansvarlig, når det netop er det hun ikke er. For ja det kan godt være i er heldige at have dyrlæger, der vil dele betalingen op, familier, der kan låne jer penge osv. Men husk lige at alle ikke har de samme muligheder.
Anmeld