Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er ret sikker på at min hund har urinvejsinfektion - tisser meget - igår var det grumset og i dag er der blodpletter.. Jeg er i tvivl om det kan være hendes løbetid eller om det er pga en urinvejsinfektion. Hun er 1 år og et par mdr. Hun havde en lille løbetid i sommers (mener jeg) - men den var så lille at vi virkelig var i tvivl. Nå jeg ringede selvfølgelig til dyrelægen og det koster 450 kr for at få en urin dyrket - for herefter at få tid til at få hende tjekket - det koster 550 kr og så kommer evt penicilin Vi har bare ikke en rød reje i denne mdr Hvad fanden skal jeg gøre??? Og jo jeg har en sygeforsikring på hende, men den er først oprettet her efter hun blev et år, da hun skulle tjekkes for noget hofte halløj førend hun kunne blive dækket og den dækker først fra om 14 dage.
Jeg er ret sikker på at min hund har urinvejsinfektion - tisser meget - igår var det grumset og i dag er der blodpletter.. Jeg er i tvivl om det kan være hendes løbetid eller om det er pga en urinvejsinfektion. Hun er 1 år og et par mdr. Hun havde en lille løbetid i sommers (mener jeg) - men den var så lille at vi virkelig var i tvivl. Nå jeg ringede selvfølgelig til dyrelægen og det koster 450 kr for at få en urin dyrket - for herefter at få tid til at få hende tjekket - det koster 550 kr og så kommer evt penicilin Vi har bare ikke en rød reje i denne mdr Hvad fanden skal jeg gøre??? Og jo jeg har en sygeforsikring på hende, men den er først oprettet her efter hun blev et år, da hun skulle tjekkes for noget hofte halløj førend hun kunne blive dækket og den dækker først fra om 14 dage.
der er ikke så meget andet at gøre end at tage hende til dyrlægen
FrkZier skriver: der er ikke så meget andet at gøre end at tage hende til dyrlægen
vi har 300 kr at leve for til der kommer børnepenge - dvs 300 kr til mad osv til næste uge. Kan simpelthen ikke finde pengene. Normalt har vi opsparing osv til den slags, men de sidste apar mdr af 2012 har været så økonomiske hektiske med uforudsete udgifter ifm dødsfald i nærmeste familie og en dyr tandlægeregning.
Dit dyr skal ikke lide under at du ikke har penge. Du ville ikke lade være med at sende dit barn afsted, hvis læge kostede penge. Så du finder pengene - snak med din bank, et familiemedlem, whatever og lån pengene
Dyrlægen ville jo nok være det bedste! Kan i ikke lave en afdrags ordning med dyrlægen? Det kan man vist nogle steder.
Men vores hund tisser altså også rigtig meget, når hun er i løbetid. Små slatter hele tiden..
jamen så må du ringe til dyrlægen og høre om i kan betale i næste månede for til dyrlægen SKAL hun, i har selv valgt hende og i viste alle de ting kunne ske så må i til at ligge penge til side hver månede til hende........
Anonym skriver: vi har 300 kr at leve for til der kommer børnepenge - dvs 300 kr til mad osv til næste uge. Kan simpelthen ikke finde pengene. Normalt har vi opsparing osv til den slags, men de sidste apar mdr af 2012 har været så økonomiske hektiske med uforudsete udgifter ifm dødsfald i nærmeste familie og en dyr tandlægeregning.
Jeg har desværre ikke nogle vise ord..
Der er jo ikke så meget andet valg end at tage til dyrlægen hurtigst muligt.
Kan du ikke bede banken om et bevilliget overtræk, et lån, eller en kassekredit? Det vil de nok gerne gå med til, hvis du siger at de får pengene igen den 20.
Alternativt forhøre dig hos dyrlægen, inden behandling, om du må få henstand til den 20.
Den skal til dyrlæge, tænk hvis den lider/har ondt.
Så må du snakke med dyrlægen, de fleste er til at snakke med hvad angår betaling.
Og så må i fremover sørge for at gemme penge til den slags.
Alle ved jo at der KAN ske ting der gør at ens dyr skal til dyrlæge. Og det er som ejer ens ansvar at sørge for at have penge til det
Vi stod i sidste måned med en hund der lige pludselig blev syg fra den ene dag til den anden. Han er ellers aldrig syg..
Dyrlægen SKULLE have pengene med det samme (ca 600 kr), men jeg havde ingen penge på mig, og ja havde egentlig hellere ikke pengene den måned, men selvfølgelig skulle han til dyrlæge så jeg måtte låne af familien.
Der er ikke andre løsninger end at den må afsted og du må finde pengene et sted. Hvad havde du ellers tænkt dig og hvad regnede du med at folk ville foreslå?
Doffie skriver: Den skal til dyrlæge, tænk hvis den lider/har ondt. Så må du snakke med dyrlægen, de fleste er til at snakke med hvad angår betaling. Og så må i fremover sørge for at gemme penge til den slags. Alle ved jo at der KAN ske ting der gør at ens dyr skal til dyrlæge. Og det er som ejer ens ansvar at sørge for at have penge til det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128