jeg er presset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Doffie skriver:

Nej men så må du tale  med dyrlægen om i kan betale den 20.

Det er jo ikk dyrets skyld i ikke har penge.

Hvad hvis jeres barn blev syg og havde behov for medicin, hvad ville i så gøre? 

Tror du helt ærligt at jeg synes det er fedt absolut ikke at have nogen penge???!!!

Det er ikke just noget jeg har valgt selv...

Blev mit barn syg så ville mine forældre træde til - men der er også ekstrem stor forskel i pris - medicin ville måske koste 100 kr hvorimod en dyrlægeregning vil kbe op i ca 1500 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Doffie

come2 skriver:

Vil du lade hunden lide ? Så må du jo sælge noget du har der kan indbringe penge til dyrlæge

sælg nogle ting ja.

eller snak med dyrlægen og forklar ham at du ikk har penge til at betale nu.

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Vil du lade hunden lide ? Så må du jo sælge noget du har der kan indbringe penge til dyrlæge

Jeg ejer ikk noget af værdi og i så fald jeg gjorde ville det være lidt naivt og tro jeg kunne få det solgt inden i morgen!

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Doffie skriver:

sælg nogle ting ja.

eller snak med dyrlægen og forklar ham at du ikk har penge til at betale nu.

dyrlægen skal have betaling med det samme

Anmeld

8. januar 2013

Doffie

Anonym skriver:

Tror du helt ærligt at jeg synes det er fedt absolut ikke at have nogen penge???!!!

Det er ikke just noget jeg har valgt selv...

Blev mit barn syg så ville mine forældre træde til - men der er også ekstrem stor forskel i pris - medicin ville måske koste 100 kr hvorimod en dyrlægeregning vil kbe op i ca 1500 kr

Det ved jeg nu ikke. Men en hund er jo også ens barn.

Jeg synes faktisk det er synd for hunden!!!!!

Min datters medicin koster ofte på den anden side af 800 kr, så det passer ikke.

men hvis de ikk har penge i kan låne til hunden hvorfor har de så til barnet hvis det blev syg? 

ja undskyld men blir harm over det her, det er virkelig synd for hunden

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Som skrevet tidligere så er hundens tilstand uændret. Hun spiser, drikker, lejer og sover som vanligt! Dyrlægen jeg talte med i tlf mente heller ikke at hun havde ondt sådan som jeg beskrev det. Så ligefrem at lide er måske lidt groft nok!

Anmeld

8. januar 2013

Doffie

Laulund87 skriver:

Det undrer mig bare for jeg synes kun der er én løsning, andet ville da være helt hen i vejret..

Jeg har jo, som sagt, selv stået i situationen og den skal jo bare til dyrlæge. Alt andet er uansvarligt.

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Doffie skriver:

Det ved jeg nu ikke. Men en hund er jo også ens barn.

Jeg synes faktisk det er synd for hunden!!!!!

Min datters medicin koster ofte på den anden side af 800 kr, så det passer ikke.

men hvis de ikk har penge i kan låne til hunden hvorfor har de så til barnet hvis det blev syg? 

ja undskyld men blir harm over det her, det er virkelig synd for hunden

Fordi der er stor forskel i regningen som jeg skrev. Dyrlæge regningen vil komme op i 1500 kr.

Som skrevet ovenfor så er hundens trivsel som vanligt, dyrlægen mener heller ikke hun har ondt!

Anmeld

8. januar 2013

Doffie

Anonym skriver:

Fordi der er stor forskel i regningen som jeg skrev. Dyrlæge regningen vil komme op i 1500 kr.

Som skrevet ovenfor så er hundens trivsel som vanligt, dyrlægen mener heller ikke hun har ondt!

Nej men derfor er det da ikk særlig smart hvis den har urinvejsinfektion!!

Jeg ved ikk hvad du havde  regnet med at folk ville skrive&råde dig til andet end at ta dit dyr til dyrlæge. det er DIT ansvar som ejer.

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Doffie skriver:

Nej men derfor er det da ikk særlig smart hvis den har urinvejsinfektion!!

Jeg ved ikk hvad du havde  regnet med at folk ville skrive&råde dig til andet end at ta dit dyr til dyrlæge. det er DIT ansvar som ejer.

Ja det ved jeg godt at det er!

Men det er da egentlig ufatteligt som folk her på baby.dk er så hellige at det halve kunne være nok!

Lukker af nu - mit humør er rigtig skidt - jeg er totalt presset over denne økonomiske situation og gider ærlig talt ikke høre mere om hvor dårlig og uansvarlig hundepasser jeg er. Det er aldrig sket før at vi ingen penge har haft - men i følge Jer herinde så burde man kunne garderer sig imod uforudsete udgifter som de vi har været igennem i de sidste par mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.