jeg er presset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

Doffie

Anonym skriver:

Ja det ved jeg godt at det er!

Men det er da egentlig ufatteligt som folk her på baby.dk er så hellige at det halve kunne være nok!

Lukker af nu - mit humør er rigtig skidt - jeg er totalt presset over denne økonomiske situation og gider ærlig talt ikke høre mere om hvor dårlig og uansvarlig hundepasser jeg er. Det er aldrig sket før at vi ingen penge har haft - men i følge Jer herinde så burde man kunne garderer sig imod uforudsete udgifter som de vi har været igennem i de sidste par mdr.

Ingen er hellige herinde, men folk Inkl mig selv føler da med denne hund der ikk kan komme til læge og blive behandlet fordi i ikke har penge til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Doffie skriver:

Ingen er hellige herinde, men folk Inkl mig selv føler da med denne hund der ikk kan komme til læge og blive behandlet fordi i ikke har penge til det.

der er ikke nogen der er hellige???

"man bør altid have penge til den slags"

Ja det har vi fandme også under normale omstændigheder, men intet har været normalt på det sidste og desværre lærte jeg aldrig at trylle!

Heldigvis har hunden ikke ondt og dyrlægen anbefalede mig at se tiden an til torsdag, da det måske er hendes løbetid.

Anmeld

8. januar 2013

Doffie

Anonym skriver:

der er ikke nogen der er hellige???

"man bør altid have penge til den slags"

Ja det har vi fandme også under normale omstændigheder, men intet har været normalt på det sidste og desværre lærte jeg aldrig at trylle!

Heldigvis har hunden ikke ondt og dyrlægen anbefalede mig at se tiden an til torsdag, da det måske er hendes løbetid.

Hvad er problemet så ?

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Doffie skriver:

Hvad er problemet så ?

problemet er hvis det ikke er blevet bedre i morgen aften, så skal hun afsted torsdag! Det er problemet!

Anmeld

8. januar 2013

Laulund87

Anonym skriver:

Ja det ved jeg godt at det er!

Men det er da egentlig ufatteligt som folk her på baby.dk er så hellige at det halve kunne være nok!

Lukker af nu - mit humør er rigtig skidt - jeg er totalt presset over denne økonomiske situation og gider ærlig talt ikke høre mere om hvor dårlig og uansvarlig hundepasser jeg er. Det er aldrig sket før at vi ingen penge har haft - men i følge Jer herinde så burde man kunne garderer sig imod uforudsete udgifter som de vi har været igennem i de sidste par mdr.

Ja lige så snart man ikke er enig eller man selvfølgelig stejler lidt over at du vil lade dit dyr lide, så er man straks hellig

Tag du nu hellere ansvar for dit dyr og brug din energi på det, ikke at jeg tror du tager det til dig overhovedet for vi er bare hellige og burde hellere have givet dig et skulderklap og sagt at det er også synd for dig..

Anmeld

8. januar 2013

Doffie

Laulund87 skriver:

Ja lige så snart man ikke er enig eller man selvfølgelig stejler lidt over at du vil lade dit dyr lide, så er man straks hellig

Tag du nu hellere ansvar for dit dyr og brug din energi på det, ikke at jeg tror du tager det til dig overhovedet for vi er bare hellige og burde hellere have givet dig et skulderklap og sagt at det er også synd for dig..

Anmeld

8. januar 2013

Doffie

Anonym skriver:

problemet er hvis det ikke er blevet bedre i morgen aften, så skal hun afsted torsdag! Det er problemet!

Jamen så du finde en løsning på dit problem (din hunds problem)

Den er uden skyld.

Ellers skal i måske ikke have hund når i ikke har råd til det.

Ens hund er ligesom ens barn, man gør alt for dem koste hvad det koste vil. Blod sved tåre MAN GØR DET!!!!!

Anmeld

8. januar 2013

Dinna88

Anonym skriver:

næh men jeg kan jo ikke trylle.. Hendes tis ser slet ikke sådan ud som det du har sendt billeder af. Måske hun bare er i løbetid.

HAHA, jeg beklager at billederne kom med!! Får dem lige fjernet

Men i min verden er det ligegyldigt, at du ikke kan trylle. Din hund skal ikke lide under, at du ikke har penge.

Anmeld

8. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Se tiden an til torsdag som dyrlægen har sagt. Også må du jo tage den der fra.
Men det jeg synes er underligt er dine forældre gerne vil træde ind hvis det er barnet men ikke hunden,
Hunden er jo også et levende væsen, og synes det mærkeligt banken ikke vil låne eller sådan noget.

Anmeld

8. januar 2013

smokin

Man skal ikke have et dyr hvis man ikke har råd til at tage det til dyrlægen. Der kan jo ske så mange andre uforudsete ting med en hund. Synes det er ærgerligt at du bliver mopset over at folk ikke giver dig de svar du åbenbart havde sat dig for næse. 

Håber du finder en løsning på problemet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.