jeg er presset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

LMX

Jeg er splittet!!

Hvis man er alm. dansker med en rimelig sund økonomi kan man altid få et forskud i sin bank.

Når det så er sagt så har jeg egentlig tiltro til at du TS kender din hund og ved om den opfører sig anderledes end vanligt.

Hvis den ikke virker smertepåvirket så ser jeg ikk det store problem i at se tiden lidt an

Og her tilsidst. Børnepengene kommer fredag d. 18. i denne mdr da d. 20. er en søndag

Jeg tror ikke din hund har blærebetændelse hvis den ikke har feber.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

OverTheRainbow

Anonym skriver:

Vi har normalt ALTID penge til både tandlæge besøg, dyrlæge regninger og andre uforudsete udgifter!

Hun lider ikke - hun har ikke ondt. Hendes hale er fin logrende og hun trives (spiser, drikker, leger osv) som vanligt!

Jeg bliver en smule provokeret af din kommentar: Sørg for altid at have penge til den slags" - det har vi under normale omstændigheder - men som skrevet ovenfor så har der været begravelse og dyr tandlægeregning som har banket opsparingen helt i bund.

Hej! Åh jeg kender det.. Min tæve får ofte uvi og det er aldrig en billig fornøjelse, men ikke desto mindre blir det betalt  Det bliver kun værre og kan skabe andre infektioner i kroppen... Ihvertfald hos min hund Hvis din hund får en rigtig kraftig uvi, kan det sagtens påvirke hende uden at du lægger mærke til det.. 

Måske kan din dyrlæge og du snakke jer til en aftale? Det håber jeg for jer

Anmeld

8. januar 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
VIPpigen skriver:

Er jeg den eneste der har læst tråden, og læst at TS HAR snakket og konsulteret med en dyrlæge som siger hun skal se tiden an, fordi vovse ikke er besværet, eller virker utilpas. Og derfor skal vovse ikke til dyrlæge lige nu. Bliver der noget i morgen, så må TS snakke med dyrlæge igen, og måske de kan finde en løsning...

Det var også det jeg læste

Anmeld

8. januar 2013

Tabita Højer

LMX skriver:

Jeg er splittet!!

Hvis man er alm. dansker med en rimelig sund økonomi kan man altid få et forskud i sin bank.

Når det så er sagt så har jeg egentlig tiltro til at du TS kender din hund og ved om den opfører sig anderledes end vanligt.

Hvis den ikke virker smertepåvirket så ser jeg ikk det store problem i at se tiden lidt an

Og her tilsidst. Børnepengene kommer fredag d. 18. i denne mdr da d. 20. er en søndag

Jeg tror ikke din hund har blærebetændelse hvis den ikke har feber.

Lige netop det jeg tænker. Det burde ikke være et problem, at få et lille overtræk på kr. 1.500 i banken i så få dage. 

Dog er der vel en grund til at TS har ringet til dyrlægen, og såfremt dyrlægen vil se hunden på torsdag, mener jeg at hunden skal afsted uanset om den er tydeligt mærket af det eller ej. 

Anmeld

8. januar 2013

VIPpigen

AnjaM skriver:

Det var også det jeg læste

Yay.... Så læste jeg ikke "synere"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.