jeg er presset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Jeg er ret sikker på at min hund har urinvejsinfektion - tisser meget - igår var det grumset og i dag er der blodpletter.. Jeg er i tvivl om det kan være hendes løbetid eller om det er pga en urinvejsinfektion. Hun er 1 år og et par mdr. Hun havde en lille løbetid i sommers (mener jeg) - men den var så lille at vi virkelig var i tvivl.

Nå jeg ringede selvfølgelig til dyrelægen og det koster 450 kr for at få en urin dyrket - for herefter at få tid til at få hende tjekket - det koster 550 kr og så kommer evt penicilin Vi har bare ikke en rød reje i denne mdr

Hvad fanden skal jeg gøre??? Og jo jeg har en sygeforsikring på hende, men den er først oprettet her efter hun blev et år, da hun skulle tjekkes for noget hofte halløj førend hun kunne blive dækket og den dækker først fra om 14 dage.

Hvor bliver jeg ked over sådan noget:0( alle burde forsikre deres hunde mod sygdom, eller have en opsparing til dyrlæge. Stakkels hund, håber i tager afsted hurtigt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Jeg er ret sikker på at min hund har urinvejsinfektion - tisser meget - igår var det grumset og i dag er der blodpletter.. Jeg er i tvivl om det kan være hendes løbetid eller om det er pga en urinvejsinfektion. Hun er 1 år og et par mdr. Hun havde en lille løbetid i sommers (mener jeg) - men den var så lille at vi virkelig var i tvivl.

Nå jeg ringede selvfølgelig til dyrelægen og det koster 450 kr for at få en urin dyrket - for herefter at få tid til at få hende tjekket - det koster 550 kr og så kommer evt penicilin Vi har bare ikke en rød reje i denne mdr

Hvad fanden skal jeg gøre??? Og jo jeg har en sygeforsikring på hende, men den er først oprettet her efter hun blev et år, da hun skulle tjekkes for noget hofte halløj førend hun kunne blive dækket og den dækker først fra om 14 dage.

Hvor bliver jeg ked over sådan noget:0( alle burde forsikre deres hunde mod sygdom, eller have en opsparing til dyrlæge. Stakkels hund, håber i tager afsted hurtigt. 

Anmeld

8. januar 2013

Doffie

Anonym skriver:

Vi har normalt ALTID penge til både tandlæge besøg, dyrlæge regninger og andre uforudsete udgifter!

Hun lider ikke - hun har ikke ondt. Hendes hale er fin logrende og hun trives (spiser, drikker, leger osv) som vanligt!

Jeg bliver en smule provokeret af din kommentar: Sørg for altid at have penge til den slags" - det har vi under normale omstændigheder - men som skrevet ovenfor så har der været begravelse og dyr tandlægeregning som har banket opsparingen helt i bund.

Okay det er ikke meningen, men man bør altid have penge, så man prioritere lidt anderledes  

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Vi stod i sidste måned med en hund der lige pludselig blev syg fra den ene dag til den anden. Han er ellers aldrig syg..

Dyrlægen SKULLE have pengene med det samme (ca 600 kr), men jeg havde ingen penge på mig, og ja havde egentlig hellere ikke pengene den måned, men selvfølgelig skulle han til dyrlæge så jeg måtte låne af familien.

Der er ikke andre løsninger end at den må afsted og du må finde pengene et sted. Hvad havde du ellers tænkt dig og hvad regnede du med at folk ville foreslå?

Jeg er totalt i vildrede så jeg havde selvfølgelig ikke nogen forudfattet forestilling om hvad folk ville skrive. Hvorfor så spørge???

Jeg kan ikke låne - min familie har ingen penge. Banken er ikke til at tale med heller.

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Doffie skriver:

Okay det er ikke meningen, men man bør altid have penge, så man prioritere lidt anderledes  

Hvordan skulle vi kunne prioriterer anderledes? Vi mistede et nært familie medlem fra den ene dag til den anden (51 år) dette kostede os ikke mindre end 4000 kr - og en rodbehandling på 2500 kr. Det var jo også ting der SKULLE betales!! Kan ikke rigtig se hvordan vi skulle kunne prioriterer anderledes i denne situation!

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Vi har forsikret hende, men den træder først i kræft om 14 dage dette fordi hun SKULLE tjekkes for noget hofte halløj inden forsikringen ville tage hende ind og det kunne hun først blive når hun var fyldt et år!

Jeg kan jo ikke tage til dyrlæge med hende - skal jeg løbe fra regningen?

Anmeld

8. januar 2013

Doffie

Anonym skriver:

Hvordan skulle vi kunne prioriterer anderledes? Vi mistede et nært familie medlem fra den ene dag til den anden (51 år) dette kostede os ikke mindre end 4000 kr - og en rodbehandling på 2500 kr. Det var jo også ting der SKULLE betales!! Kan ikke rigtig se hvordan vi skulle kunne prioriterer anderledes i denne situation!

Nej men så må du tale  med dyrlægen om i kan betale den 20.

Det er jo ikk dyrets skyld i ikke har penge.

Hvad hvis jeres barn blev syg og havde behov for medicin, hvad ville i så gøre? 

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Dit dyr skal ikke lide under at du ikke har penge. Du ville ikke lade være med at sende dit barn afsted, hvis læge kostede penge. Så du finder pengene - snak med din bank, et familiemedlem, whatever og lån pengene

næh men jeg kan jo ikke trylle.. Hendes tis ser slet ikke sådan ud som det du har sendt billeder af. Måske hun bare er i løbetid.

Anmeld

8. januar 2013

Laulund87

Anonym skriver:

Jeg er totalt i vildrede så jeg havde selvfølgelig ikke nogen forudfattet forestilling om hvad folk ville skrive. Hvorfor så spørge???

Jeg kan ikke låne - min familie har ingen penge. Banken er ikke til at tale med heller.

Det undrer mig bare for jeg synes kun der er én løsning, andet ville da være helt hen i vejret..

Jeg har jo, som sagt, selv stået i situationen og den skal jo bare til dyrlæge. Alt andet er uansvarligt.

Anmeld

8. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Vi har forsikret hende, men den træder først i kræft om 14 dage dette fordi hun SKULLE tjekkes for noget hofte halløj inden forsikringen ville tage hende ind og det kunne hun først blive når hun var fyldt et år!

Jeg kan jo ikke tage til dyrlæge med hende - skal jeg løbe fra regningen?

Vil du lade hunden lide ? Så må du jo sælge noget du har der kan indbringe penge til dyrlæge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.