Hvad syntes du ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2013

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Har ingen kloge ord eller råd. Men er da helt og aldeles MÅLLØS over, at en lærer ikke påtaler det med det samme OG kører med på den Der er ikke en mikroskopisk chance for at din søn har misforstået det?? Ej men altså, troede at med-mobbende lærere hørte min egen skoletid til

Ved ikke om han har misforstået det - spurgte ham 2 gange .

og tænker der er vel egenlig ikke noget og misforstå .

m havde sagt som skrevet . Læreren greb ikke ind og fortsatte med remsen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

klmf

Anonym skriver:

Ved ikke om han har misforstået det - spurgte ham 2 gange .

og tænker der er vel egenlig ikke noget og misforstå .

m havde sagt som skrevet . Læreren greb ikke ind og fortsatte med remsen 

Nej, der er ikke så meget at tage fejl. Bare ikke til at bære, at en lærer tillader og kører med på at ydmyge et barn sådan (se bræksmiley for dig).

Håber I kan få solgt huset og finde en anden skole til drengene.

Anmeld

4. januar 2013

Nemesis

Anonym skriver:

Du har fuldstændigt ret. Og vil SÅ gerne gøre det for mine børn - INGEN tvivl. Men jeg må også bare sande at jeg er i tvivl om jeg på sigt kan bære denne opgave. Derfor vil vi prøve om huset kan sælges og komme tættere på en anden skole.

Hvad med kammerater ??? de vil jo ikke bo i nærheden af hvis vi vælger at køre frem og tilbage

Vi må undersøge de forskellige muligheder. Nu er jeg bekræftigt i at det ikke er ok med pågældene episode

hvad med at tage udgangspunkt i transporten først så??

Hvor er det relativt nemt at komme til med offentlig transport? hvorhen går der en direkte bus/tog og så se hvorhenne langs ruten der ligger en skole der kunne være interessant.

derefter kan i jo få ungerne kørt ind og så vente på at få huset solgt, uden det er børnene der betaler prisen ved at være i et dårligt skolemiljø imens.

Så har i et område indenfor samme linje/område at finde en ny bolig i, når i engang har fået solgt jeres egen.

På den måde får i flyttet jeres drenge til et ordentlig sted og med tiden flytter i så med.

Her er der faktisk kammerater fra en stor radius så alle er klar over at man må køre til hinanden.

:-) Sisse

Anmeld

4. januar 2013

2721

StineW79 skriver:

Nej det er da overhovedet ik i orden. Det er jo mobning og læren burde ha sagt noget! Vh stine

Helt enig!
Det er da dybt uacceptabelt og læren bidrager jo til mobningen og den bliver jo på en måde legaliseret ved at læren intet siger.
Ej men jeg er dybt forarget.

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Nej, der er ikke så meget at tage fejl. Bare ikke til at bære, at en lærer tillader og kører med på at ydmyge et barn sådan (se bræksmiley for dig).

Håber I kan få solgt huset og finde en anden skole til drengene.

Nu har jeg spurgt til det igen, dog ved tvilling bror som går i samme klasse. Og han fortalte nøjagtig samme historie.

Spurgte så O igen og han er 100 % sikker. Det blev sagt sådan, da det jo var det legen gik ud på. Og læreren sluttede så af.

Vi må helt sikkert finde en anden løsning

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

hvad med at tage udgangspunkt i transporten først så??

Hvor er det relativt nemt at komme til med offentlig transport? hvorhen går der en direkte bus/tog og så se hvorhenne langs ruten der ligger en skole der kunne være interessant.

derefter kan i jo få ungerne kørt ind og så vente på at få huset solgt, uden det er børnene der betaler prisen ved at være i et dårligt skolemiljø imens.

Så har i et område indenfor samme linje/område at finde en ny bolig i, når i engang har fået solgt jeres egen.

På den måde får i flyttet jeres drenge til et ordentlig sted og med tiden flytter i så med.

Her er der faktisk kammerater fra en stor radius så alle er klar over at man må køre til hinanden.

:-) Sisse

Der er ingen skoler der ligger så den går direkte. Der ville skulle være skift. Og detved jeg ikke om det kan , og ved slet ikke om busserne går fra samme sted. Da den ene ville være en bus fra vores by , den anden en bybus.

For at lige bygge problemet lidt større  så vil vi IKKE bo i den by som ligger nærmest os, hvis huset skal sælges.

Aghh det er ikke nemt... Nå men skulle såment også bare bekræftigs i om jeg var helt galt på den. Ser jo nok ikke så objektivt på situation i forvejen

Ok for her har vi snakket meget om med kammerater. For alle herude hvor vi bor går jo i skole her

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

Helt enig!
Det er da dybt uacceptabelt og læren bidrager jo til mobningen og den bliver jo på en måde legaliseret ved at læren intet siger.
Ej men jeg er dybt forarget.

Men er det mobning ???

Begge drengene fortalte samme historie så ingen tvivl det er det der er sket. Så nu skal jeg så finde ud af hvordan jeg griber den an.

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

Tak for svar til jer alle sammen.

Jeg har besluttet at møde op mandag morgen på inspektørens kontor og be om en snak. For det er bare ikke iorden. Hvilken alle jeres svar bekræftigede mig i. Så tak for hjælpen.

Hvad angår skole skole skift, skal vi have en snak. For både min mand & jeg har efterhånden fået nok.

God weekenden til alle

Anmeld

4. januar 2013

Kay

Anonym skriver:

Tak for svar til jer alle sammen.

Jeg har besluttet at møde op mandag morgen på inspektørens kontor og be om en snak. For det er bare ikke iorden. Hvilken alle jeres svar bekræftigede mig i. Så tak for hjælpen.

Hvad angår skole skole skift, skal vi have en snak. For både min mand & jeg har efterhånden fået nok.

God weekenden til alle

Anmeld

4. januar 2013

Muhmi

Stakkels din dreng.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.