Hvad syntes du ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.389 visninger
102 svar
0 synes godt om
4. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Har brug for jeres hjælp, da jeg måske er farvet af jeg i forvejen ikke er SÅ vild med vores skole og måde de gribe tingene an på.

Er anno da jeg af hensyn til min søn & skolen ikke ønsker det kan googles.

En episode fra engelsk time igår - klassen skulle lave en leg der handlede om hver mand skulle nævne 1 ting de ikke kunne lide . 1 mand starter , 2 mand skal så sige 1 mands ting og bagefter sin egen. Derefter nr 3 - 1-2 mand ting og derefter sin egen til alle har været turen rundt. Læreren slutter rundten.

M = min søns side kammerat O = min søn

M er tredje sidste mand, han siger : I dont like O

Bagefter er der en pige som nævner HELE remsen. Og til sidst læreren.

Er jeg sipet / sart da jeg ikke finder dette OK ?? altså at læreren IKKE siger noget men bare fortsætter og gentager så hvad M har sagt ???

Håber det giver mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej det er da overhovedet ik i orden. Det er jo mobning og læren burde ha sagt noget! Vh stine

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

Nej det er da overhovedet ik i orden. Det er jo mobning og læren burde ha sagt noget! Vh stine

Tak syntes jeg jo også - men næh nej hun sagde ikke. OG nævnte SELV remsen inkl hvad M havde sagt.

Som sagt er der så meget med den skole, så har snart svært ved at finde rundt i om jeg er urimelig

Anmeld

4. januar 2013

Kay

du er slet slet ikke urimelig!!! det er slet ikke ok... på ingen overhoved mulig måde

Anmeld

4. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Tak syntes jeg jo også - men næh nej hun sagde ikke. OG nævnte SELV remsen inkl hvad M havde sagt.

Som sat er der så meget med den skole, så har snart svært ved at finde rundt i om jeg er urimelig

Er din dreng ellers glad for at gå der?? Hvis han feks har nogle gode venner der hvor han går til sport osv, ku man jo overveje at flytte han til den skole de går på, hvis altså det er muligt. Og hvis ik skolen er villig til at hjælpe med problemet!! Vh stine

Anmeld

4. januar 2013

Chewy

Anonym skriver:

Hej piger

Har brug for jeres hjælp, da jeg måske er farvet af jeg i forvejen ikke er SÅ vild med vores skole og måde de gribe tingene an på.

En episode fra engelsk time igår - klassen skulle lave en leg der handlede om hver mand skulle nævne 1 ting de ikke kunne lide . 1 mand starter , 2 mand skal så sige 1 mands ting og bagefter sin egen. Derefter nr 3 - 1-2 mand ting og derefter sin egen til alle har været turen rundt. Læreren slutter rundten.

Er jeg sipet / sart da jeg ikke finder dette OK ?? altså at læreren IKKE siger noget men bare fortsætter og gentager så hvad M har sagt ???

Håber det giver mening

Du er overhovedet ikke urimelig!! Det er slet ikke okay, og den lære burde have en ordelig røffel.

Øv hvor jeg hader sådan noget, det er så synd for dem, det går ud over.

Anmeld

4. januar 2013

mpr

Anonym skriver:

Hej piger

Håber det giver mening

Jeg var blevet rigtig vred! Er selv blev blevet mobbet og også af en lærer i de mindre klasser.. Og det er bare ikke i orden det der.. At en autuititet forsætter det, gør bare at det føles endnu værre end at et eller flere børn siger det.. For hvad en voksen siger er i børns hoveder det rigtige (indtil de når en vis alder) Så jeg ville tage enten en alvors snak med læreren ansigt til ansigt eller med rektoren.. For det er ikke acceptabelt! Læren skulle have stoppet det og bedt M sige undskyld til din søn!

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

du er slet slet ikke urimelig!!! det er slet ikke ok... på ingen overhoved mulig måde

Tak for svar

Syntes også det er under alt kritik,men da jeg er meget farvet af det i forvejen dårlige samarbejde med skolen kan jeg blive i tvivl om det er mig der er galt på den

Anmeld

4. januar 2013

Kay

Anonym skriver:

Tak for svar

Syntes også det er under alt kritik,men da jeg er meget farvet af det i forvejen dårlige samarbejde med skolen kan jeg blive i tvivl om det er mig der er galt på den

det er du bestemt ikke  har i overvejet om han skal skifte skole??

Anmeld

4. januar 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Hej piger

Håber det giver mening

Det er da mobning!
stakkels din søn :-( synes det er underligt, at der ikke bliver sagt noget til det fra lærerens side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.