Tænk at skulle udsættes for det foran hele klassen i en time hvor alle sidder og stirre og oven i køøbet med et grønt lys fra læreren! 
Jeg håber du kontakter inspektøren og indgiver en klage,for det der er bare ikke iorden! Jeg ville finde en anden skole,for en ting er at eleverne mobber,men hvis læreren giver grønt lys uden at tænke over det,så er den ko vidst faldet igennem isen
Hvordan har dit barn det?
Han har det ok - men han er pokkers god til at skjule det. Af hensyn til mig

Er helt enig i det du skriver, og der er bare et prolem på skolen. De tar slet ikke hånd om de elever som ikke kan finde ud af at være ordenlig ved hinanden. Det er som at snakke for døve øre.
Vi har flere gange snakket om anden skole og har kontaktt en privat skole men ingen pladser. Er så bange for at problemet flytter med på en anden folkeskole
Denne skole er den eneste skole i vores lille by ellers er der 10 km til nærmeste by.
Så vi har falstisk af flere omgange snakket om , at sælge vores hus. For at de kan blive flyttet. Har 2 drenge der går i 5 kl. og samarbejdet med skolen har altid været dårligt. Syntes ikke skolen tar deres ansvar alvorligt og ser desværre igennem tingene md mange ting.
Der er 2 kl i den årgang og der har været psykolog kolmet på den ene ( vores ) grundet de behandler hinanden så dårligt. Nu er der lavet nye kl ( fordi der efter sommerferien kom elever fra en anden lille by ) og man regner med at alle problemer er løst. Hvilket det langt fra er.
Anmeld