Hvad syntes du ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2013

Anonym trådstarter

Lykke:) skriver:

Okay
Jeg ved, at på min lillesøsters skole har hver klasse en kontaktperson, som er klassens klasselærer.
Måske klasselæreren er en idé? MEd mindre det selvfølgelig er vedkommende

Det er ikke klasse læreren men engelsk læreren.

Tjaa tror jeg kaster bolden videre til manden, for må indrømme jeg er træt af at snakke for døve øre.

Nu er jeg styrket i jeg /vi ikke er galt på den i forhold til hvad der er ok eller ej. Så måske vi bare må kontakte inpektøren eller forældre bestyrelsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Det er ikke klasse læreren men engelsk læreren.

Tjaa tror jeg kaster bolden videre til manden, for må indrømme jeg er træt af at snakke for døve øre.

Nu er jeg styrket i jeg /vi ikke er galt på den i forhold til hvad der er ok eller ej. Så måske vi bare må kontakte inpektøren eller forældre bestyrelsen

Jeg tror jeg havde snakket med klasselæreren
Men synes helt bestemt, at det er værd, at gå videre med

Anmeld

4. januar 2013

mpr

Anonym skriver:

Det arbejder vi også på. Men det vil betyde at vi skal sælge hus osv. Da det er den eneste skole i vores by. Men det er jeg villig til problemet er bare om det rent fakstisk kan lade sig gøre i disse tider

Hvor gammel er han? Er det ikke muligt at han kan blive transpoteret til en by i nærheden som også har en skole?

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

Tænk at skulle udsættes for det foran hele klassen i en time hvor alle sidder og stirre og oven i køøbet med et grønt lys fra læreren! Jeg håber du kontakter inspektøren og indgiver en klage,for det der er bare ikke iorden! Jeg ville finde en anden skole,for en ting er at eleverne mobber,men hvis læreren giver grønt lys uden at tænke over det,så er den ko vidst faldet igennem isen  Hvordan har dit barn det?

Han har det ok - men han er pokkers god til at skjule det. Af hensyn til mig

Er helt enig i det du skriver, og der er bare et prolem på skolen. De tar slet ikke hånd om de elever som ikke kan finde ud af at være ordenlig ved hinanden. Det er som at snakke for døve øre.

Vi har flere gange snakket om anden skole og har kontaktt en privat skole men ingen pladser. Er så bange for at problemet flytter med på en anden folkeskole  Denne skole er den eneste skole i vores lille by ellers er der 10 km til nærmeste by.

Så vi har falstisk af flere omgange snakket om , at sælge vores hus. For at de kan blive flyttet. Har 2 drenge der går i 5 kl. og samarbejdet med skolen har altid været dårligt. Syntes ikke skolen tar deres ansvar alvorligt og ser desværre igennem tingene md mange ting.

Der er 2 kl i den årgang og der har været psykolog kolmet på den ene ( vores ) grundet de behandler hinanden så dårligt. Nu er der lavet nye kl ( fordi der efter sommerferien kom elever fra en anden lille by ) og man regner med at alle problemer er løst. Hvilket det langt fra er.

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg tror jeg havde snakket med klasselæreren
Men synes helt bestemt, at det er værd, at gå videre med

Det må vi prøve. Nu er jeg blevet bekræftigt i at vi ikke er helt galt på den.

Anmeld

4. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hej piger

Har brug for jeres hjælp, da jeg måske er farvet af jeg i forvejen ikke er SÅ vild med vores skole og måde de gribe tingene an på.

Er anno da jeg af hensyn til min søn & skolen ikke ønsker det kan googles.

En episode fra engelsk time igår - klassen skulle lave en leg der handlede om hver mand skulle nævne 1 ting de ikke kunne lide . 1 mand starter , 2 mand skal så sige 1 mands ting og bagefter sin egen. Derefter nr 3 - 1-2 mand ting og derefter sin egen til alle har været turen rundt. Læreren slutter rundten.

M = min søns side kammerat O = min søn

M er tredje sidste mand, han siger : I dont like O

Bagefter er der en pige som nævner HELE remsen. Og til sidst læreren.

Er jeg sipet / sart da jeg ikke finder dette OK ?? altså at læreren IKKE siger noget men bare fortsætter og gentager så hvad M har sagt ???

Håber det giver mening

det synes jeg absolut ikke er iorden!

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Hvor gammel er han? Er det ikke muligt at han kan blive transpoteret til en by i nærheden som også har en skole?

Han er 11 år og går i 5 kl.

Jo den mulighed har vi også snakket om, men da jeg er alene med ungerne morgen & eftermiddag vil detvære mig som skal sørge for det. Det ville ikke være et problem da jeg går hjemme, MEN døjer med kroniske smerter så det ville belaste mig i en hverdag der i forvejen er træls. Derfor vi vil sælge huset

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det synes jeg absolut ikke er iorden!

Tak syntes jeg heller ikke. men blev ski i tvivl om min reaktion var farvet af et i forvejen tamt samarbejde med skolen

Anmeld

4. januar 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Det må vi prøve. Nu er jeg blevet bekræftigt i at vi ikke er helt galt på den.

præcis

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

præcis

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.