Hvad syntes du ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Hvis din søn og dig opfatter det som mobning, så er det mobning!

jeg har heldigvis aldrig oplevet mobning, så har svært ved at diffinere hvornår de ER mobning, men som skrevet i første svar har der været MEGET med de 2 klasser.

om det er mobning eller ej , må jeg indrømme jeg ikke helt ved. Men jeg syntes det er totalt uacceptabel opførsel fra en læreres side. 1 er M siger det, 2 er hun ikke siger noget , 3 er hun kører med på det.

det er for mig som at sige, det er OK i går og snakker mindre pænt til / om hinanden. Og det bryder jeg mig ikke om. Ungerne er hårde nok ved hinanden behøver ikke understøttelse af læreren.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

Det er jeg glad for at høre
Håber det giver pote. Give gerne en Update søde

Det har jeg ingen forventning om, må jeg indrømme. 

Skolen har en meget tamt holdning til tingene.

L snakkede med fys igår , og hun mente bestemt vi skulle se os om efter ny skole.

Anmeld

5. januar 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Hej piger

Har brug for jeres hjælp, da jeg måske er farvet af jeg i forvejen ikke er SÅ vild med vores skole og måde de gribe tingene an på.

Er anno da jeg af hensyn til min søn & skolen ikke ønsker det kan googles.

En episode fra engelsk time igår - klassen skulle lave en leg der handlede om hver mand skulle nævne 1 ting de ikke kunne lide . 1 mand starter , 2 mand skal så sige 1 mands ting og bagefter sin egen. Derefter nr 3 - 1-2 mand ting og derefter sin egen til alle har været turen rundt. Læreren slutter rundten.

M = min søns side kammerat O = min søn

M er tredje sidste mand, han siger : I dont like O

Bagefter er der en pige som nævner HELE remsen. Og til sidst læreren.

Er jeg sipet / sart da jeg ikke finder dette OK ?? altså at læreren IKKE siger noget men bare fortsætter og gentager så hvad M har sagt ???

Håber det giver mening

Jamen var det for sjov? er din søn og o venner og ven o at der var i sjov? For ellers er der da overhovedet ikke ok.

Anmeld

5. januar 2013

Kay

hvordan gik det i dag? fik du snakket med rektor eller inspektøren eller hvad sådan en nu hedder...

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Jamen var det for sjov? er din søn og o venner og ven o at der var i sjov? For ellers er der da overhovedet ikke ok.

Ved ikke om det var sjov eller ej ...

det er jo en leg de leger hvor hver især skal nævne 1 ting de ikke kan lide . M siger - I dont Like O ( min dreng ) læreren siger intet fortsætter og da det bliver hendes tur siger hun : M dont Like O

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

hvordan gik det i dag? fik du snakket med rektor eller inspektøren eller hvad sådan en nu hedder...

Der er lørdag idag :-)

kan først snakke med hende mandag 

Anmeld

5. januar 2013

Nettemor

Det er bare ikke iorden!!

(tror godt jeg ved hvem du er og kan huske du før har skrevet om det) Det er bare ikke fair over for dine drenge at de skal have denne modgang i skolen. Det ville ikke være fair over for nogen! Er der ikke nogen man kan klage til?

Hvor langt væk er den tætteste alternative skole? Der må da være noget hjælp at hente gennem evt kommunen? Når nu skolen ikke er lydhør (og derved faktisk går ind for at deres lærere mobber elever)

Mange til dig og dine drenge

Anmeld

5. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvis din dreng ikke har givet udtryk for i situationen at det er sjovt, så vil jeg mene at læren har handlet forkert.

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Det er bare ikke iorden!!

(tror godt jeg ved hvem du er og kan huske du før har skrevet om det) Det er bare ikke fair over for dine drenge at de skal have denne modgang i skolen. Det ville ikke være fair over for nogen! Er der ikke nogen man kan klage til?

Hvor langt væk er den tætteste alternative skole? Der må da være noget hjælp at hente gennem evt kommunen? Når nu skolen ikke er lydhør (og derved faktisk går ind for at deres lærere mobber elever)

Mange til dig og dine drenge

Jeg har skrevet herinde før , men er lige anno i forhold af hensyn til min dreng . 

Jeg syntes ikke det er ok , og må indrømme jeg var rystet over læreren ikke sagde noget . Da han så fortalte at læreren også sagde det ja der blev jeg rystet .

for et er knægten siger det ( han har altid lavet problemer og får lov til at passe sig selv ) men at læreren ikke kommentere det og så oven i købet SELV siger det - ja der står jeg altså af .

men grundet ALLE de tidligere ting var jeg i tvivl om jeg bare over reagere fordi jeg i forvejen nok er PISSE træt af den skole .

aner ikke hvor jeg kan klage står på inspektørens kontor mandag . Og siger min mening . For nu har jeg fået nok

Anmeld

5. januar 2013

Nettemor

Anonym skriver:

Jeg har skrevet herinde før , men er lige anno i forhold af hensyn til min dreng . 

Jeg syntes ikke det er ok , og må indrømme jeg var rystet over læreren ikke sagde noget . Da han så fortalte at læreren også sagde det ja der blev jeg rystet .

for et er knægten siger det ( han har altid lavet problemer og får lov til at passe sig selv ) men at læreren ikke kommentere det og så oven i købet SELV siger det - ja der står jeg altså af .

men grundet ALLE de tidligere ting var jeg i tvivl om jeg bare over reagere fordi jeg i forvejen nok er PISSE træt af den skole .

aner ikke hvor jeg kan klage står på inspektørens kontor mandag . Og siger min mening . For nu har jeg fået nok

Helt forståeligt.

Det er ikke fordi du er farvet af jeres tidligere historie. Det er bare IKKE acceptabel opførelse!!!

Start med at klag til inspektøren. Og hvis der generelt ikke sker forbedringer så må der være en børne og unge afdeling på kommunen som man kan rette henvendelse til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.