nj det er ikke i orden og efter så meget bøvl ville jeg flytte mit barn. Også selvom det betød at jeg skulle bruge tid og ræfter på at køre mit barn eller lære ham at tage det offentlige selv.
Faktisk har vi valgt at få vores søn på en skole 25 km væk, simpelthen fordi det var den der matchede ham bedst. han er en blød og følsom dreng så et råt miljø duer bare ikke. Desværre var der ikke nogle af kommunens skoler der kunne matche ham og den der kom tættest på, betød at han alligevel skulle køres indtil han kan tage toget selv - i øvrigt det samme tog han kan tage til sin nuværende skole.
Jeg lider selv af kroniske smerter og JA det er virkelig ikke sjovt nogle dage, men jeg gør det for min søn. min datter er også skrevet op til samme skole, selvom hun er langt mere robust.
men nu er din søn 11 år, så kan kan sagtens lære at tage bus/tog til en skole et andet sted.
Så det er da bare med at komme rundt til skolerne og se. Kontakt de forskellige skolebestyrelser (det er oplyst på hjemmesiden) for at høre hvad de har at sige om skolen. godt som skidt så i kan få et indtryk af hvordan de er.
:-) Sisse
Anmeld