Hvad syntes du ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Er din dreng ellers glad for at gå der?? Hvis han feks har nogle gode venner der hvor han går til sport osv, ku man jo overveje at flytte han til den skole de går på, hvis altså det er muligt. Og hvis ik skolen er villig til at hjælpe med problemet!! Vh stine

både og . Men nej det er han ikke.  Der har været mange problemer i de klasser. Der er 2 kl i den årgang. Og sidste år var der en gruppe på 3-4 stykke som var knap så søde ved ham , mobning vil jeg nok kalde det. Efter sommerferien blev der lavet 2 nye kl så de blev rystet sammen ( fordi der kommer elever fra en anden lille by til skolen )

Vi har snakket om at han & bror ( tvillinger ) skal flytte skole men det er den eneste skole i vores by. Så p.t arbejder vi faktisk på om vi kan sælge vores hus og flytte. Har det så skidt med de går der henne, og ønsker på ingen måde lillebror skal starter der.

Der har ikke været andet end problemer med klasserne og der har være psykolo koblet på, fordi de behandler hianden SÅ dårligt. Og tvilling bror er MEGET sensitiv og der er skolen heller ikke særlig lydhør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Jeg var blevet rigtig vred! Er selv blev blevet mobbet og også af en lærer i de mindre klasser.. Og det er bare ikke i orden det der.. At en autuititet forsætter det, gør bare at det føles endnu værre end at et eller flere børn siger det.. For hvad en voksen siger er i børns hoveder det rigtige (indtil de når en vis alder) Så jeg ville tage enten en alvors snak med læreren ansigt til ansigt eller med rektoren.. For det er ikke acceptabelt! Læren skulle have stoppet det og bedt M sige undskyld til din søn!

Tro mig jeg BOBLEDE af raseri , da han fortalte det. Men har bare været efter skolen SÅ mange gange grundet mistrivsel. Og brormand er meget sensitvi hvilket de bestemt ikke er lydhør for. Så føler nogen gange jer er helt galt på den

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

det er du bestemt ikke  har i overvejet om han skal skifte skole??

JA mange gange , problemet er at det er den eneste skole i vores lille by. Vi har ringet til privat skolen sidste år ( i byen 10 km herfra ), men der er ingen pladser  min mand ringede igen igår. Og kender ikke de folkeskoler i den by som ligger tættest på os...

P.t arbejder vi på at huset skal sælges så vi kan få dem flyttet ( tvillinger ) til anden skole.

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

Det er da mobning!
stakkels din søn :-( synes det er underligt, at der ikke bliver sagt noget til det fra lærerens side

Tak det mener jeg også . Og er overrrasket over læreren ikke griber ind. Men har lige haft en tur før nytår med selv samme lærer så ved ikke om det kan skyldes det

Anmeld

4. januar 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Tak det mener jeg også . Og er overrrasket over læreren ikke griber ind. Men har lige haft en tur før nytår med selv samme lærer så ved ikke om det kan skyldes det

Det virker virkelig som en mega uprofessionel lærer... Måske man skulle gå videre med det? Altså til ledelsen, for jeg synes godt nok ikke, at det er acceptabelt det skal jo ikke gå ud over din søn, at du og læreren har været uenige

Anmeld

4. januar 2013

mpr

Anonym skriver:

Tro mig jeg BOBLEDE af raseri , da han fortalte det. Men har bare været efter skolen SÅ mange gange grundet mistrivsel. Og brormand er meget sensitvi hvilket de bestemt ikke er lydhør for. Så føler nogen gange jer er helt galt på den

I det tilfælde så tænker jeg bare du skal tage din søn og finde en anden skole! For det der er ikke i orden på nogen måde.. Sådan var det også på min skole.. Ingen forståelse eller smæk til læreren.. Det forsætter kun når de intet vil gøre.. så du skal kunne se dig selv i øjnene med god samvittighed hvis du vælger at lade ham blive der.. Er der tvivl så find noget andet.

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

Lykke:) skriver:

Det virker virkelig som en mega uprofessionel lærer... Måske man skulle gå videre med det? Altså til ledelsen, for jeg synes godt nok ikke, at det er acceptabelt det skal jo ikke gå ud over din søn, at du og læreren har været uenige

Hun virker meget desperat i hendes måder at håndtere konflikter på.

Ved bare ikke hvem jeg skal gå videre med det til ? for at snakke md inspektøren, tjaa det er som at snakke ud i luften. INTET sker

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

I det tilfælde så tænker jeg bare du skal tage din søn og finde en anden skole! For det der er ikke i orden på nogen måde.. Sådan var det også på min skole.. Ingen forståelse eller smæk til læreren.. Det forsætter kun når de intet vil gøre.. så du skal kunne se dig selv i øjnene med god samvittighed hvis du vælger at lade ham blive der.. Er der tvivl så find noget andet.

Det arbejder vi også på. Men det vil betyde at vi skal sælge hus osv. Da det er den eneste skole i vores by. Men det er jeg villig til problemet er bare om det rent fakstisk kan lade sig gøre i disse tider

Anmeld

4. januar 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Hun virker meget desperat i hendes måder at håndtere konflikter på.

Ved bare ikke hvem jeg skal gå videre med det til ? for at snakke md inspektøren, tjaa det er som at snakke ud i luften. INTET sker

Okay
Jeg ved, at på min lillesøsters skole har hver klasse en kontaktperson, som er klassens klasselærer.
Måske klasselæreren er en idé? MEd mindre det selvfølgelig er vedkommende

Anmeld

4. januar 2013

KTP86

Anonym skriver:

Hej piger

Har brug for jeres hjælp, da jeg måske er farvet af jeg i forvejen ikke er SÅ vild med vores skole og måde de gribe tingene an på.

Er anno da jeg af hensyn til min søn & skolen ikke ønsker det kan googles.

En episode fra engelsk time igår - klassen skulle lave en leg der handlede om hver mand skulle nævne 1 ting de ikke kunne lide . 1 mand starter , 2 mand skal så sige 1 mands ting og bagefter sin egen. Derefter nr 3 - 1-2 mand ting og derefter sin egen til alle har været turen rundt. Læreren slutter rundten.

M = min søns side kammerat O = min søn

M er tredje sidste mand, han siger : I dont like O

Bagefter er der en pige som nævner HELE remsen. Og til sidst læreren.

Er jeg sipet / sart da jeg ikke finder dette OK ?? altså at læreren IKKE siger noget men bare fortsætter og gentager så hvad M har sagt ???

Håber det giver mening

Tænk at skulle udsættes for det foran hele klassen i en time hvor alle sidder og stirre og oven i køøbet med et grønt lys fra læreren! Jeg håber du kontakter inspektøren og indgiver en klage,for det der er bare ikke iorden! Jeg ville finde en anden skole,for en ting er at eleverne mobber,men hvis læreren giver grønt lys uden at tænke over det,så er den ko vidst faldet igennem isen  Hvordan har dit barn det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.