Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mor:) skriver: Hvis din dreng ikke har givet udtryk for i situationen at det er sjovt, så vil jeg mene at læren har handlet forkert.
Hvis din dreng ikke har givet udtryk for i situationen at det er sjovt, så vil jeg mene at læren har handlet forkert.
Tror faktisk ikke han har givet udtryk for nogen ting . Han havde sagt til M - hvorfor gider du så lege med mig ?
men uanset hvad syntes jeg det er forkasteligt at læreren ikke ber ham holde mund . Det er en klasse der inden omlægning har haft psykolog på grundet deres behandling mod hinanden .
så for mig , syntes jeg læreren signalere at det er ok man snakker sådan til hinanden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Helt forståeligt.Det er ikke fordi du er farvet af jeres tidligere historie. Det er bare IKKE acceptabel opførelse!!! Start med at klag til inspektøren. Og hvis der generelt ikke sker forbedringer så må der være en børne og unge afdeling på kommunen som man kan rette henvendelse til.
Helt forståeligt.Det er ikke fordi du er farvet af jeres tidligere historie. Det er bare IKKE acceptabel opførelse!!! Start med at klag til inspektøren. Og hvis der generelt ikke sker forbedringer så må der være en børne og unge afdeling på kommunen som man kan rette henvendelse til.
Ringede til et vennepar igår efter jeg havde lavet denne tråd , hvor hun er lærer . Fortalte historien , hun var MÅLLØS . Rystet over pågældende lærer . Hun sagde det var TOTALT uhørt en lærer siger sådan . Og hun understøtter jo den opførsel . Hvilket jeg jo også mener .
som sagt har der været psykolog på klassen . Skal have fat i ppa mandag da tvilling bror er sensitiv og skal have hjælp . Så der kommer vi i kontakt med psykolog og så vil jeg drøfte dette her med hende også
Ringede til et vennepar igår efter jeg havde lavet denne tråd , hvor hun er lærer . Fortalte historien , hun var MÅLLØS . Rystet over pågældende lærer . Hun sagde det var TOTALT uhørt en lærer siger sådan . Og hun understøtter jo den opførsel . Hvilket jeg jo også mener . som sagt har der været psykolog på klassen . Skal have fat i ppa mandag da tvilling bror er sensitiv og skal have hjælp . Så der kommer vi i kontakt med psykolog og så vil jeg drøfte dette her med hende også
God ide. Håber virkelig snart der kommer noget ro på deres skoleliv så det oplever at det også kan være sjovt og positivt. Ja hun ikke alene acceptere deres opførsel. Hun opfordre dem jo også nærmest til at fortsætte i den dur
Nettemor skriver: God ide. Håber virkelig snart der kommer noget ro på deres skoleliv så det oplever at det også kan være sjovt og positivt. Ja hun ikke alene acceptere deres opførsel. Hun opfordre dem jo også nærmest til at fortsætte i den dur
Det er lidt sørgeligt O er gået fra og være en dreng som var glad for skole til at hade skolen .
Anonym skriver: Det er lidt sørgeligt O er gået fra og være en dreng som var glad for skole til at hade skolen .
Nettemor skriver: Det er bare træls når det er sådan. Og endnu mere når det ikke er pga skolearbejdet Håber I finder en god løsning. Det fortjener I alle. !
Det er bare træls når det er sådan. Og endnu mere når det ikke er pga skolearbejdet Håber I finder en god løsning. Det fortjener I alle. !
Tak skal du have :-)
tror vi skal kikke efter andre muligheder
Anonym skriver: Tak skal du have :-) tror vi skal kikke efter andre muligheder
Nettemor skriver: Vil du komme med en update når du har snakket med inspektøren?
Vil du komme med en update når du har snakket med inspektøren?
Ja det skal jeg nok :-)
dog tror jeg hvad reaktioner bliver
Anonym skriver: Ja det skal jeg nok :-) dog tror jeg hvad reaktioner bliver
Anonym skriver: Der er lørdag idag :-) kan først snakke med hende mandag
Der er lørdag idag :-)
kan først snakke med hende mandag
nååår ja ja ja... når man er på barsel og manden lige har fået nyt job så han pludselig abejder hver anden weekend er det sgu svært at holde styr på hvad dag det er
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128