Vil ikke sove. Hvad kan vi gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2013

morethanperfect

Masig skriver:

Puha det er altså noget af en gåde med det der soveri...

Det er det virkelig

Heldigvis sover Noel rigtig godt !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Masig

Bassemor<3 skriver:

så gå ud i 1 min og så ind igen. bare bliv ved med at give ham sutten, dyne på sige godnat og så ud af lokalet i 1 min, også selvom han skriger inden i er kommer ud af lokalet

Ok.. Det prøver vi i aften og ser hvordan det går så. 

Anmeld

4. januar 2013

Masig

morethanperfect skriver:

Det er det virkelig

Heldigvis sover Noel rigtig godt !! 

Lige nu sover Fabian ikke voldsomt godt, men han er også små forkølet så det er jo fair nok. De sidste to dage har det dog gået rimelig ok, når han endelig faldt i søvn. Kun lige vågnet et par gange og skulle have sutten og så mad 1-2 gange så det er jo egentlig fint nok. Synes nu bare godt snart han må begynde at sove helt igennem uden mad 

Anmeld

4. januar 2013

Isaac's mor

Masig skriver:

Vi giver også nogle gange flaske inde på værelset så han falder i søvn med den, men det er jo bare ikke holdbart. Og nogle gange vågner han så når vi lægger ham over i sengen. 

Nej det er ikke..... Jeg tænker ogs hva faen jeg skal gøre i fremtiden :/ Den eneste måde jeg kan få ham til at sove på er endten sådan eller gå en tur i klapvogn.... Det ikk så godt, men han vil simpelthen bar ikk på andre måder... Kommer til at stå i flere timer når han blir ældre... ÆV!

Anmeld

4. januar 2013

Tulle28

Masig skriver:

Det er ligemeget hvornår vi putter. Det er samme problem. Er en slyngevugge ikke snart for lille??

Den går op til 15 kg og derefter er der en juniormodel. Der er 14 dages prøvetid hos sneglehuset.com, så hvis den ikke virker, kan du bare sende den retur.

Anmeld

4. januar 2013

Masig

Sophie.Hammershøy skriver:

Nej det er ikke..... Jeg tænker ogs hva faen jeg skal gøre i fremtiden :/ Den eneste måde jeg kan få ham til at sove på er endten sådan eller gå en tur i klapvogn.... Det ikk så godt, men han vil simpelthen bar ikk på andre måder... Kommer til at stå i flere timer når han blir ældre... ÆV!

Ja det tænker jeg også, men nu vil jeg prøve som en anden sagde at gå ind efter et minut og give sut og sige godnat og så fortsætte sådan indtil han falder i søvn.. HVIS han falder i søvn indenfor rimelig tid altså...

Anmeld

4. januar 2013

Masig

Tulle28 skriver:

Den går op til 15 kg og derefter er der en juniormodel. Der er 14 dages prøvetid hos sneglehuset.com, så hvis den ikke virker, kan du bare sende den retur.

Ok det var da smart... Men ville jo gerne lære ham at sove i sengen...

Anmeld

4. januar 2013

Tulle28

Masig skriver:

Ok det var da smart... Men ville jo gerne lære ham at sove i sengen...

Det skal nok komme, han er jo stadig en lille bitte baby

Anmeld

4. januar 2013

raca

Bassemor<3 skriver:

den her metode VIRKER !

Put ham, i hans egen seng, og gå så ud, når han begynder at skrige går du ind efter 1 min. giver ham sutten og dyne på siger godnat og IKKE andet. og går ud igen. sådan fortsætter du så lærer han hurtigt at sove og falde i søvn selv

du lære barnet at du er ligeglad med dens behov når det er lagt i seng, det er det..

dog anbefer du heldigvis ikke formen i sin rendyrkede forn hvor barnet for lov at græde både 10-15 min alene..

et barn skal aldrig græde sig i søvn alene, dette er nemlig ikke rimligt for hverken barn eller mor.

Anmeld

4. januar 2013

Bassemor<3

raca skriver:

du lære barnet at du er ligeglad med dens behov når det er lagt i seng, det er det..

dog anbefer du heldigvis ikke formen i sin rendyrkede forn hvor barnet for lov at græde både 10-15 min alene..

et barn skal aldrig græde sig i søvn alene, dette er nemlig ikke rimligt for hverken barn eller mor.

Barnet græder ikke sig selv i søvn da man gåt derind efter et minut!!!! Desuden går jeg ind med 5 min mellemrum selvom han ikke græder for at vise jeg er der selvom han ikke kalder på mig ! Det er ikke godnat og sov godt metoden !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.