Vil ikke sove. Hvad kan vi gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2013

Masig

Baagøe skriver:

Jg ville klart forsørge at finde en rytme, selvom det nok bliver hårdt, men jeg er sikker på, det på sigt er til gavn også med henblik på at få ham til at sove om aftenen

Det kan godt tænkes... Det er bare det der med at give ham en rytme mod hans vilje jeg frygter lidt for...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Bassemor<3 skriver:

Barnet græder ikke sig selv i søvn da man gåt derind efter et minut!!!! Desuden går jeg ind med 5 min mellemrum selvom han ikke græder for at vise jeg er der selvom han ikke kalder på mig ! Det er ikke godnat og sov godt metoden !

!!!

Anmeld

6. januar 2013

Pige2009

Masig skriver:

Det kan godt tænkes... Det er bare det der med at give ham en rytme mod hans vilje jeg frygter lidt for...

Men hvad er alternativet?

Anmeld

6. januar 2013

Masig

Baagøe skriver:

Men hvad er alternativet?

At lade ham bestemme selv hvornår han vil sove 

Anmeld

7. januar 2013

Pige2009

Masig skriver:

At lade ham bestemme selv hvornår han vil sove 

Ja, men hvis I synes, det fungerede optimalt, havde du nok ikke oprettet denne tråd eller?

Anmeld

7. januar 2013

Masig

Baagøe skriver:

Ja, men hvis I synes, det fungerede optimalt, havde du nok ikke oprettet denne tråd eller?

Det er om aftenen det var et problem, ikke om dagen jo... Jeg har det fint nok med den soverytme han har om dagen, det er bare aftenerne der er et problem... Men faktisk har han de sidste tre aftner været rimelig nem at putte... Vi er igen begyndt at give flaske i hans værelse lige inden han bliver lagt og det lader til at virke lidt bedre end at give ham den tidligere og så bare lægge ham ind i seng uden flaske... Nu tager det kun ½ time at få ham til at sove og det er uden det store skrigeri...

Anmeld

8. januar 2013

Pige2009

Masig skriver:

Det er om aftenen det var et problem, ikke om dagen jo... Jeg har det fint nok med den soverytme han har om dagen, det er bare aftenerne der er et problem... Men faktisk har han de sidste tre aftner været rimelig nem at putte... Vi er igen begyndt at give flaske i hans værelse lige inden han bliver lagt og det lader til at virke lidt bedre end at give ham den tidligere og så bare lægge ham ind i seng uden flaske... Nu tager det kun ½ time at få ham til at sove og det er uden det store skrigeri...

Det var dejligt

Anmeld

8. januar 2013

Masig

Baagøe skriver:

Det var dejligt

Ja og for lige at gøre det endnu bedre har vi de sidste to dage kunne lægge ham i barnevognen og ladet ham stå og så er han selv faldet i søvn... Normalt plejer vi at skulle ud og gå lange ture for at få ham til at sove eller i hvert fald køre ham frem og tilbage 10 min... Nu bliver han lige vugget lidt til ro et minuts tid elelr to og så falder han selv i søvn...

Så håber virkelig det varer ved.. han skal jo snart i dagpleje også og hun har jo ikke tid til at gå og trille ham i søvn hver dag...

Anmeld

9. januar 2013

Pige2009

Ja og for lige at gøre det endnu bedre har vi de sidste to dage kunne lægge ham i barnevognen og ladet ham stå og så er han selv faldet i søvn... Normalt plejer vi at skulle ud og gå lange ture for at få ham til at sove eller i hvert fald køre ham frem og tilbage 10 min... Nu bliver han lige vugget lidt til ro et minuts tid elelr to og så falder han selv i søvn...

Så håber virkelig det varer ved.. han skal jo snart i dagpleje også og hun har jo ikke tid til at gå og trille ham i søvn hver dag...

Nej, så bliver det på den hårde måde Men rigtig godt, det er begyndt at gå bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.