Amanda Stage skriver:
Jeg ville helt sikkert gøre det! Jeg var selv et stort barn (4400 g!) og min kæreste vejede 3800 g. Så vi var til dels nogle store basser. Vi fik også af vide af jordemoderen at han ville veje omkring 4 kg. Til den sidste scanning (tror det var omkring uge 37) fik vi at vide han ikke vejede mere end 2750 g!! Da han kom ud på den præcise terminsdato vejede han 3050 g, så alt det str. 56 jeg havde købt, det var som et telt! Han svømmede ikke engang i det, så man kunne ikke "bare" smørre det op. Jeg har lært til næste gang at uanset hvad andre siger og uanset hvad jordemoderen siger, så stoler jeg altså en anelse mere på scanningen da det jo er det du mest kan stole på. Man kan desværre ikke regne med hvad man selv vejede og hvad ens andre børn vejer, desuden er drengebørn ofte mindre end piger. Køb noget i Bilka og Kvickly, de har fint tøj til billige penge, og børnene i den alder er jo ret ligeglad med mærker
Jamen er egentlig enig med dine tanker - og jeg har bare selv en intuitiv fornemmelse af, at han bliver mindre

Derudover tænker jeg også, at det kan have en sammenhæng med min kost. Da jeg ventede Rose spiste jeg ikke godt, tog 25 kilo på. I uger 28 havde jeg allerede taget en 13 kilos penge på. Det er anderledes denne gang. Er i uge 28 igen og har taget 7,5 på og spiser langt bedre.
Og hvad angår pris og billighed har jeg et principielt problem med mærkevarer, jeg køber det aldrig! Så generelt er jeg til føtex/kvickly/H&M/name it/brugt.
Jeg tror jeg køber lidt her i udsalget. Kan nok alligevel ikke lade være
Anmeld