Ville du købe str 50, hvis du var mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

Koen.

Jeg tror bare jeg ville købe nogle heldragter søde, om ikke andet kan roses dukker får dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

Frøken J.

Fenja09 skriver:

Jeg ville helt sikkert købe lidt - eller har i ikke noget neutralt tøj fra Rose som kan genbruges? Ville ikke satse og stå uden noget tøj bettemanden kan passe.

/Fenja

Jo, 1 body og 1 par bukser! Haha - behøver jeg sige jeg gik amok i tøsefarver

Anmeld

3. januar 2013

LinLin

Jeg ville købe lidt. Begge mine har kunnet passe det et par uger ( hhv 3120g og 3720 g ved fødslen/49 og 51 cm)

Anmeld

3. januar 2013

Giraffen

Frøken J. skriver:

Rose kom ud med størrelsen 4300 gram og 53 cm. Hun kunne være i et par ting str 50, men ellers var hun fint i str 56, så vi brugte ikke str 50. 56 var en smule stort, men kan jo foldes op og sådan.

Så havde tænkt mig ikke rigtig at anskaffe mig 50 til lillebror. Men men, nu er jeg 27+1, og fik i går at vide han vejer omkring 900 gram, som er lidt under normalen, så scanningsjm ville blive overrasket, hvis han kom op på samme fødselsvægt som Rose. Det ville også kræve han tog 250 gram på HVER uge fra nu af. Rose var større i uge 27+0.

Så nu tænker jeg alligevel.. Hvad nu hvis jeg får en lille en på under 4 kg? L og jeg laver ikke særlig lange børn - Jeg er ikke selv høj (bare normal høj), og L som er asiater er jo heller ikke så høj. Så måske står vi pludselig med et spædbarn, som sejler i 56.

Jeg er klar over, at butikkerne har åbent når man er født, men med Rose havde vi en hård start, og ingen af os kunne overskue at forlade hjemmet det første lange stykke tid - Og vi har alligevel ikke bil. Så vil helst undgå at skulle ud og shoppe umiddelbart efter fødslen.

Hvis i var mig, ville i så købe i str 50? Altså ikke hvad i vurderer ift hvis det var jeres egne børn, men hvis i tager de informationer jeg har givet her, ville i så?

min datter var 3200 og 50 cm og hun var i str 50 i en måned+ fordi hun ikke tog på i starten pga dårlig amning og minus lyst til flaske - så man ved aldrig

vi var glade for vi havde det, men har man bare en lille smule så går det nok helt fint - fx et par strømpebukser og nogle kort+langærmede body'er så skal det nok gå

ps - synes generelt h&m er noget større i størrelserne så i ka overveje at købe der, så kan bebs helt sikkert passe det i længere tid Nina er hvertfald i str 80 og ka stadig passe str 62 i kortærmede bodyer fra h&m + hendes str 74 natdragter er stadig for store

Anmeld

3. januar 2013

MogN

Der kan jo nå at ske meget..

pt. Går jeg selv til scanning hver 14 dag, da lillesøster ligger -21% under gennemsnittet, så kan godt følge dig i at det betyder meget at tøjet passer,ogs selvom det måske kun når at blive brugt to gange - men køb et par heldragter, og så vent og se  

Anmeld

3. januar 2013

Fenja09

Frøken J. skriver:

Jo, 1 body og 1 par bukser! Haha - behøver jeg sige jeg gik amok i tøsefarver

Hehe jamen så har du da lidt

Nu har jeg ikke læst hele tråden, så ved ikke om du har svaret på et lignende spørgsmål, men kan i ikke låne lidt af nogen? Tænker at i så ikke skal ud og investere i alt muligt. Og hvis det er købt brugt kan man da få en del uden det koster en formue og så er i sikret 

Anmeld

3. januar 2013

lycly

Jeg ville Du får jo et forårsbarn så han skal jo ikke have meget andet end body og bukser på. Så du kan jo købe lidt i 50 for HVIS han kan passe det når han bliver født kan han jo højst sandsynlig ikke passe det ret længe.

Anmeld

3. januar 2013

Frøken J.

Fenja09 skriver:

Hehe jamen så har du da lidt

Nu har jeg ikke læst hele tråden, så ved ikke om du har svaret på et lignende spørgsmål, men kan i ikke låne lidt af nogen? Tænker at i så ikke skal ud og investere i alt muligt. Og hvis det er købt brugt kan man da få en del uden det koster en formue og så er i sikret 

Nej, for det er str 56! Haha

Hmm ikke lige umiddelbart! Men må indrømme at økonomien i det ikke er en faktor Har sagtens råd til at købe en smule, og må ærligt indrømme, at jeg ELSKER at shoppe tøj til børnene, så jeg ender nok alligevel med lige at købe en smule. Jeg har budt på 3 sæt i str 50 på trendsales nu, det bliver 125 + porto hvis hun godkender, så det er jo heller ikke alverden. Så er det nok fint!

Anmeld

3. januar 2013

Frøken J.

LuLy skriver:

Jeg ville Du får jo et forårsbarn så han skal jo ikke have meget andet end body og bukser på. Så du kan jo købe lidt i 50 for HVIS han kan passe det når han bliver født kan han jo højst sandsynlig ikke passe det ret længe.

Det er rart du siger det, for er faktisk total i tvivl om hvor meget de skal have på i foråret! Har allerede valgt det første sæt tøj i 56 (), og der har jeg bl.a pakket en undertrøje.. Ved jo ikke hvor meget de har brug for. Men Rose var meget varmt barn, så måske bliver lillebror det også.

Anmeld

3. januar 2013

Fenja09

Frøken J. skriver:

Nej, for det er str 56! Haha

Hmm ikke lige umiddelbart! Men må indrømme at økonomien i det ikke er en faktor Har sagtens råd til at købe en smule, og må ærligt indrømme, at jeg ELSKER at shoppe tøj til børnene, så jeg ender nok alligevel med lige at købe en smule. Jeg har budt på 3 sæt i str 50 på trendsales nu, det bliver 125 + porto hvis hun godkender, så det er jo heller ikke alverden. Så er det nok fint!

Det er også bare en fornøjelse at købe ind til de små, jeg elsker det også!  125 kr pp er lige til at overleve, så må vi håbe hun sender dig en ts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.