Ville du købe str 50, hvis du var mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

tarkoflen

Måske du kunne købe lidt, lade mærkerne sidde i, vaske når l kommer hjem, hvis han passer en str. 50? Jeg er selv i vildrede om, hvad og hvor meget jeg skal købe, har faktisk overvejet at smide et opslag op i vores terminsgruppe eller herinde, for at høre, hvad andre har gjort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

Frøken J.

M (: skriver:

Arg, mon ikke det burde kunne lade sig gøre? Ellers kan mormor/farmor vel lokkes til en panikvask samme dag..

Så vil jeg hellere købe og vaske inden Jeg køber alligevel mest billigt og brugt, og pengene er ikke en faktor, vi har fint råd til det, og det kan jo sælges igen. Men det er sgu lidt svært alligevel, man ved ikke om det er tosset at købe det. Men ok... Hvis jeg ikke køber fuld garderobe men bare lidt, så går det nok

Anmeld

3. januar 2013

Frøken J.

tarkoflen skriver:

Måske du kunne købe lidt, lade mærkerne sidde i, vaske når l kommer hjem, hvis han passer en str. 50? Jeg er selv i vildrede om, hvad og hvor meget jeg skal købe, har faktisk overvejet at smide et opslag op i vores terminsgruppe eller herinde, for at høre, hvad andre har gjort

You dont wanna know hvor meget jeg allerede har i de forskellige str Men det er da en god idé at tage det op i terminsgruppen!

Anmeld

3. januar 2013

Emily2012<3

Her vejede divaen 3540g ved fødslen og var 52 cm og brugte str 50 i 2 ugers tid ca..

Anmeld

3. januar 2013

M (:

Frøken J. skriver:

Så vil jeg hellere købe og vaske inden Jeg køber alligevel mest billigt og brugt, og pengene er ikke en faktor, vi har fint råd til det, og det kan jo sælges igen. Men det er sgu lidt svært alligevel, man ved ikke om det er tosset at købe det. Men ok... Hvis jeg ikke køber fuld garderobe men bare lidt, så går det nok

Ja, så må du nok holde det begrænset.. Kan ikke finde ud af, om vi har for meget str. 50.. 

Anmeld

3. januar 2013

Frøken J.

M (: skriver:

Ja, så må du nok holde det begrænset.. Kan ikke finde ud af, om vi har for meget str. 50.. 

Hvor meget har i? Fortæl fortæl

Anmeld

3. januar 2013

Benjamins'mor

Jeg ville nok købe en smule, især nu hvor der er udsalg. Det fåes mange ting jo billigt.

Anmeld

3. januar 2013

Frøken J.

Det er ikke personligt jeg ikke svarer alle, i er bare så søde til at svare, så det løber op i ret mange! Men tak fordi i gider svare mig

Anmeld

3. januar 2013

Zeus

Jeg har hverken købt 50 til Isabella eller Cajsa, og begge vejede omkring 3100 gr ved fødsel.. Jeg synes ikke vi har manglet, de var alligevel stort set kun i nattøj de første par uger 

Anmeld

3. januar 2013

tarkoflen

Frøken J. skriver:

You dont wanna know hvor meget jeg allerede har i de forskellige str Men det er da en god idé at tage det op i terminsgruppen!

Hi hi jeg har kun købt en Hummel body og så har vi fået to sæt tøj af nogle venner, og det er det! Så jeg har ligesom ikke rigtig noget endnu... Meeen har hørt en fugl synge om, at der er nogle gode lagersalg her i foråret, så måske der er noget at komme efter der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.