Ville du købe str 50, hvis du var mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

_-Kathrine-_

HeidiØ skriver:

Niksen, det ville jeg ikke købe! Str 56 kan self være lidt stort i starten, men altså.. det er så kort tid de bruger str 50 (HVIS de gør).. så de penge ville jeg spare

Enig...!
Man kan altid smøje op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

Misscbn

Frøken J. skriver:

Rose kom ud med størrelsen 4300 gram og 53 cm. Hun kunne være i et par ting str 50, men ellers var hun fint i str 56, så vi brugte ikke str 50. 56 var en smule stort, men kan jo foldes op og sådan.

Så havde tænkt mig ikke rigtig at anskaffe mig 50 til lillebror. Men men, nu er jeg 27+1, og fik i går at vide han vejer omkring 900 gram, som er lidt under normalen, så scanningsjm ville blive overrasket, hvis han kom op på samme fødselsvægt som Rose. Det ville også kræve han tog 250 gram på HVER uge fra nu af. Rose var større i uge 27+0.

Så nu tænker jeg alligevel.. Hvad nu hvis jeg får en lille en på under 4 kg? L og jeg laver ikke særlig lange børn - Jeg er ikke selv høj (bare normal høj), og L som er asiater er jo heller ikke så høj. Så måske står vi pludselig med et spædbarn, som sejler i 56.

Jeg er klar over, at butikkerne har åbent når man er født, men med Rose havde vi en hård start, og ingen af os kunne overskue at forlade hjemmet det første lange stykke tid - Og vi har alligevel ikke bil. Så vil helst undgå at skulle ud og shoppe umiddelbart efter fødslen.

Hvis i var mig, ville i så købe i str 50? Altså ikke hvad i vurderer ift hvis det var jeres egne børn, men hvis i tager de informationer jeg har givet her, ville i så?

Jeg havde vidst kun 1 sæt i str 50 og min søn svømmede i str 56 

da han blev født var han 52 cm og vejede 3074 gram så ville ønske jeg havde købt mere, så noget familie tog ud og shoppede lidt mere i str 50 så det husker jeg til næste gang 

bare købt lidt i str 50 

Anmeld

3. januar 2013

Monski

Jeg ville
Min Anthon vejede 3218 og var 50 lang, og han var i str 50 i ca 2 måneder

Anmeld

3. januar 2013

lycly

Frøken J. skriver:

Det er rart du siger det, for er faktisk total i tvivl om hvor meget de skal have på i foråret! Har allerede valgt det første sæt tøj i 56 (), og der har jeg bl.a pakket en undertrøje.. Ved jo ikke hvor meget de har brug for. Men Rose var meget varmt barn, så måske bliver lillebror det også.

Altså når de er udenfor ligger de jo under dundyne og har det rigeligt varmt og indenfor ligger de jo ikke på gulvet i den alder. Så tror virkelig ikke de behøver så mehet tøj, i hvert fald kun 1 lag. Man kunne jo evt have en lille striktrøje til ham i str 56, det gør jo ikke noget han svømmer lidt i den i starten

Anmeld

3. januar 2013

Mother-love

Jeg ville købe lidt i str 50. Isabella var 52 lang og 3384 g og den første uge sejlede hun i str 56. Ved godt en uge ikke er længe men du kan f.eks købe lidt i Føtex ellers har jeg lidt i str 50 nyt med mærker til billige penge prisen er ikke den på billederne.den kan vi snakke om da jeg bare skal af med det

Anmeld

3. januar 2013

Francisca

Frøken J. skriver:

Rose kom ud med størrelsen 4300 gram og 53 cm. Hun kunne være i et par ting str 50, men ellers var hun fint i str 56, så vi brugte ikke str 50. 56 var en smule stort, men kan jo foldes op og sådan.

Så havde tænkt mig ikke rigtig at anskaffe mig 50 til lillebror. Men men, nu er jeg 27+1, og fik i går at vide han vejer omkring 900 gram, som er lidt under normalen, så scanningsjm ville blive overrasket, hvis han kom op på samme fødselsvægt som Rose. Det ville også kræve han tog 250 gram på HVER uge fra nu af. Rose var større i uge 27+0.

Så nu tænker jeg alligevel.. Hvad nu hvis jeg får en lille en på under 4 kg? L og jeg laver ikke særlig lange børn - Jeg er ikke selv høj (bare normal høj), og L som er asiater er jo heller ikke så høj. Så måske står vi pludselig med et spædbarn, som sejler i 56.

Jeg er klar over, at butikkerne har åbent når man er født, men med Rose havde vi en hård start, og ingen af os kunne overskue at forlade hjemmet det første lange stykke tid - Og vi har alligevel ikke bil. Så vil helst undgå at skulle ud og shoppe umiddelbart efter fødslen.

Hvis i var mig, ville i så købe i str 50? Altså ikke hvad i vurderer ift hvis det var jeres egne børn, men hvis i tager de informationer jeg har givet her, ville i så?

JegJeg ville købe i str.50  Da jeg ventede min datter sagde alle at jeg ikke skulle købe str.50 da det er så kort tid de bruger den str. Men min datter var 51 lang og vejede 3178 og str.50 var lidt for stort! Og hun brugte str.50 i laaaaaaaaaang tid. 

Anmeld

3. januar 2013

Mother-love

Dragterne er forresten med en tilhørende body. ( langærmet self)

Anmeld

3. januar 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Jeg ville nok købe lidt i str. 50, evt. købe nogle natdragte. De er nemme at give på og bare praktiske. Vi køber dem der er af mærket Pippi fra Kids-world hjemmeside. De har mængde rabat og fri fragt

Vi fik også besked om at lillesøster nok ikke kom over de 3 kg. Hun endte på 3380 gr og 51 cm. Til 5 ugers undersøgelsen var hun vokset 7 cm og rykket op i str. 56.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

3. januar 2013

Frøken J.

michelledam skriver:

Jeg ville købe lidt i str 50. Isabella var 52 lang og 3384 g og den første uge sejlede hun i str 56. Ved godt en uge ikke er længe men du kan f.eks købe lidt i Føtex ellers har jeg lidt i str 50 nyt med mærker til billige penge prisen er ikke den på billederne.den kan vi snakke om da jeg bare skal af med det

Jeg har kigget lidt på de sæt du har lagt op allerede faktisk, men synes det var for dyrt (altså ikke i sig selv, men ift jeg generelt køber billigt tøj)- Men hvis du har en anden pris må du gerne skrive i PB

Anmeld

3. januar 2013

Tulle28

Nej det tror jeg ikke jeg ville, ihvertfald meget lidt. Selvom han er mindre nu kan han jo sagtens indhente det og hvem ved om du går over tid? Min yngste var 18% for lille uge 25 eller 26 (kan ikke helt huske det) iflg. scanning og var 3850g da hun blev født, 10 dage over tid. Men der er jo god tid til, så hvorfor ikke bare vente?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.