Ville du købe str 50, hvis du var mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

M (:

Hvor meget har i? Fortæl fortæl

Nyt (som jeg har købt):

2 Langærmede bodyer

2 Langærmede natdragter med fødder (og disse ser ud til at være lidt store i størrelsen)

Brugt (som jeg har fået gratis):

1 stk. køredragt

2 langærmede bluser

3 kortærmede bodyer

1 par bukser i 50/56

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

twinny

Åhhh hvis du mangler har vi en masse i str 50. Nu brugte drengene jo str 50 i 3 måneder. høhø.

Jeg ville nok købe sådan en pakke i h&m med 6 i for 180 også måske et 3 par bukser. Hellere safe then sorry. Er det ikke det man siger?
Så Hvis han kan passe længe tid må i sende mormor eller morfar i h&m..

Anmeld

3. januar 2013

Frøken J.

M (: skriver:

Nyt (som jeg har købt):

2 Langærmede bodyer

2 Langærmede natdragter med fødder (og disse ser ud til at være lidt store i størrelsen)

Brugt (som jeg har fået gratis):

1 stk. køredragt

2 langærmede bluser

3 kortærmede bodyer

1 par bukser i 50/56

Det synes jeg bestemt ikke lyder af for meget søde

Anmeld

3. januar 2013

M (:

Det synes jeg bestemt ikke lyder af for meget søde

Nej, er det nok heller ikke.. Havde bare intet overblik over det! Meeen, skal nok kun købe i 56 og op efter fra nu af..

Anmeld

3. januar 2013

Frøken J.

M (: skriver:

Nej, er det nok heller ikke.. Hvde bare intet overblik over det! Meeen, skal nok kun købe i 56 og op efter fra nu af..

Altså jeg kan sige så meget, at vi har 15 bodys str 56 MEN det er også kun fordi, at det ofte er svært at få en vasketid (fx kun vaske en gang om ugen, nogen gange sjældnere), og jeg kan huske Rose ofte kunne komme igennem 2-3 bodys på en enkelt dag pga fx gylp, eller lort op af ryggen osv

Anmeld

3. januar 2013

M (:

Frøken J. skriver:

Altså jeg kan sige så meget, at vi har 15 bodys str 56 MEN det er også kun fordi, at det ofte er svært at få en vasketid (fx kun vaske en gang om ugen, nogen gange sjældnere), og jeg kan huske Rose ofte kunne komme igennem 2-3 bodys på en enkelt dag pga fx gylp, eller lort op af ryggen osv

Jeg tror også vi skal have mere, men er sikker på, at jeg har lyst til at shoppe, når jeg endelig finder ud af kønnet.. Så lige nu er det bare basis i neutralt indtil mor her har overskud til at shoppe igennem

Anmeld

3. januar 2013

Mettefpigen

Nej det ville jeg ikk og det gjorde jeg heller ikk... Lukas vejede 3280 og var 49 lang og han passede str 56 fint.....

Anmeld

4. januar 2013

SaNiNa

Frøken J. skriver:

Men hvis det fx kun lige er i starten det passer, skal vi jo først lige have tiden til at netshoppe for derefter at vente på levering - og hvis jeg så føder en fredag.. Altså bare sat på spidsen det tror jeg ikke jeg vil vente på, især ikke når det også først skal vaskes, for vi har ikke vaskemaskine men vaskekælder

De fleste shoppe har 1 dag levering, mne hvis det er en fredag så kommer det jo nok første i starten af næste uge og så det jo heller ikke sikkert i lige kommer hjem igen efter 4 timer og på sygehuset har de jo små str tøj.

vi har ikke brugt str 50 være børn har også været rimelig store 3732 og 3950

Anmeld

4. januar 2013

DitteFisk

Jeg har vist intet i str 50. Min dreng var 52 da han blev født og kunne derfor godt liige passe en 50, men kun et par uger. Jeg 'frygter' at hans lillesøster, som er på vej, bliver noget større, da det er en anden far og han var 4900g og 59cm ved fødsel o_O så jeg vil ikke bruge penge på en 50'er, om så baby skal gå hen og blive som storebror ved fødsel næh, jeg satser på hun kan være i en 56, for jeg kan også huske at der gik ikke RET længe, så har storebror oppe i en 62. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.