Det der "hvem der har set min profil"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Faith

Jeg har fundet ud af at jeg har en "stalker". Eller det vil sige havde. For efter den nye funktion er kommet til, er vedkommende ikke længere inde og lure på min profil dagligt, flere gange om dagen. Blev sku en smule chokeret, og kan ikke helt forstå at min profil kan være så spændende at man har lyst til at besøge den dagligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Dinna88

Faith skriver:

Jeg har fundet ud af at jeg har en "stalker". Eller det vil sige havde. For efter den nye funktion er kommet til, er vedkommende ikke længere inde og lure på min profil dagligt, flere gange om dagen. Blev sku en smule chokeret, og kan ikke helt forstå at min profil kan være så spændende at man har lyst til at besøge den dagligt

HAHA! Det er sgu da sjovt

Jeg indrømmer gerne, at jeg stalker et par stykker eller 5 herinde. Og det er faktisk bare fordi, at de ofte deltager i de spændende tråde - så på den måde kan jeg finde dem, hvis ikke de er på forsiden  

Anmeld

2. januar 2013

Faith

Dinna88 skriver:

HAHA! Det er sgu da sjovt

Jeg indrømmer gerne, at jeg stalker et par stykker eller 5 herinde. Og det er faktisk bare fordi, at de ofte deltager i de spændende tråde - så på den måde kan jeg finde dem, hvis ikke de er på forsiden  

Ja jeg synes egentlig osse det er lidt morsomt. Må jo være en meget spændende person. Faktisk er jeg lidt skuffet over at DU ikke stalker mig!

Anmeld

2. januar 2013

Dinna88

Faith skriver:

Ja jeg synes egentlig osse det er lidt morsomt. Må jo være en meget spændende person. Faktisk er jeg lidt skuffet over at DU ikke stalker mig!

HAHA, undskyld! Du ved, jeg holder mig til det jeg er vant til, faste rammer Skal nok stalke dig noget mere! Øjeblik, så skal jeg være der!

Anmeld

2. januar 2013

4kløver

Dinna88 skriver:

Jeg forstår faktisk ikke hvad den er der for, når man ikke er plusmedlem. Jeg får ikke andet ud af den, end at jeg bliver irriteret

Anmeld

2. januar 2013

Faith

Dinna88 skriver:

HAHA, undskyld! Du ved, jeg holder mig til det jeg er vant til, faste rammer Skal nok stalke dig noget mere! Øjeblik, så skal jeg være der!

Ja det manglede da osse bare!!!!!

Anmeld

2. januar 2013

Dinna88

Faith skriver:

Ja det manglede da osse bare!!!!!

skal nok lige sætte dig på min prioriteringsliste 

Anmeld

2. januar 2013

Faith

Dinna88 skriver:

skal nok lige sætte dig på min prioriteringsliste 

Takker

Anmeld

2. januar 2013

VNB

Muhmi skriver:

Tænker også du måske springer lidt for let og elefant over det der fødselsnoget hvis du har overskud til at sidde på baby mens du har veer... Sådan ville jeg i hvert fald gerne kunne have det, men tvivler stærkt på at det bliver sådan

heheha ja det ville vist være lidt for fantastisk... 

Anmeld

2. januar 2013

VNB

Muhmi skriver:

Præcis!! Så irriterende.. Og tænkte lige "HOLD da op, sikke mange der lige skulle glo" Men nej nej, lang næse, det var "bare" de samme siden i morges hehehehe

ja det så jeg også lige... hvorfor skal man mindes om dem flere gange?! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.