Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er ikke Plusmedlem, men jeg synes bestemt også det er irriterende - jeg ved også godt at grunden til at notifikationen dukker op hos "os" ikke Plusmedlemmer selvfølgelig skyldes at nogen kan blive så nysgerrige at de køber abonnement.
Jeg er ikke nysgerrig, nok nærmere irriteret.
/Fenja
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Enig
Muhmi skriver: Jeg synes så den er mega irriterende selvom jeg ER plusmedlem... Folk må gerne kigge på min profil og jeg behøver ikke vide hvem der gør det... Og synes måske det bliver en smule stalkeragtigt at man nu kan se, HA du har kigget... For jeg må da indrømme at jeg ikke glor ligeså meget på folks profiler mere fordi jeg ikke vil have de skal tro at JEG er stalkeragtig
Jeg synes så den er mega irriterende selvom jeg ER plusmedlem...
Folk må gerne kigge på min profil og jeg behøver ikke vide hvem der gør det... Og synes måske det bliver en smule stalkeragtigt at man nu kan se, HA du har kigget... For jeg må da indrømme at jeg ikke glor ligeså meget på folks profiler mere fordi jeg ikke vil have de skal tro at JEG er stalkeragtig
haha jeg har det helt som dig - jeg vil da nødig fremstå som værende stalker, så nu tør jeg dårlig gå ind på folks profiler mere
FrkZier skriver: haha jeg har det helt som dig - jeg vil da nødig fremstå som værende stalker, så nu tør jeg dårlig gå ind på folks profiler mere
hahaha JA lige præcis - sådan har jeg det også!
så jeg tjekker næsten ingen profiler ud mere.. og da slet ikke plusprofiler
VNB skriver: hahaha JA lige præcis - sådan har jeg det også! så jeg tjekker næsten ingen profiler ud mere.. og da slet ikke plusprofiler
haha nej præcis :p
bare vent, d. 4/1 kommer jeg til at gå ind på din profil hver 10. minut for at tjekke hvornår du har været online - skal jo holde øje med om lillebror kommer
FrkZier skriver: haha nej præcis :p bare vent, d. 4/1 kommer jeg til at gå ind på din profil hver 10. minut for at tjekke hvornår du har været online - skal jo holde øje med om lillebror kommer
hahah ja det gør du garanteret - din lille stalker
jeg tror jeg tager min tlf med på fødestuen og logger på engang imellem bare for at snyde jer allesammen! muhahahahaha
VNB skriver: hahah ja det gør du garanteret - din lille stalker jeg tror jeg tager min tlf med på fødestuen og logger på engang imellem bare for at snyde jer allesammen! muhahahahaha
haha det kan jeg garantere dig for jeg kommer til
hahah det ville være ret lusket
Janni. skriver: Overvejer lige pt om jeg skal spamme kigge din profil søde
Overvejer lige pt om jeg skal spamme kigge din profil søde
Hahaha... Nu her gik den lige amok med at jeg havde 18 nye besøg på min profil og det er altså dem der har kigget på min profil siden jeg loggede på i morges... Synes det er VILDT irriterende at jeg skal blive ved med at få notafikationer om hvem der har kigget fordi jeg lige har logget siden ned i to minutter....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128