Det der "hvem der har set min profil"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.323 visninger
55 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

Muhmi

Synes jeg altså er VILDT irriterende... Ikke at folk kigger, I giver den selvfølgelig bare gas... Men jeg er altså ret ligeglad med hvornår de har kigget og hvor mange gange.. Og især fordi hvis jeg lige forlader siden så dukker alle op der har kigget på min profil og så skal jeg se dem igen...

Kan man få en knap så man kan så notafikationerne væk med hvornår folk har gloet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

tarkoflen

Muhmi skriver:

Synes jeg altså er VILDT irriterende... Ikke at folk kigger, I giver den selvfølgelig bare gas... Men jeg er altså ret ligeglad med hvornår de har kigget og hvor mange gange.. Og især fordi hvis jeg lige forlader siden så dukker alle op der har kigget på min profil og så skal jeg se dem igen...

Kan man få en knap så man kan så notafikationerne væk med hvornår folk har gloet?

Enig, jeg er dog ikke plusmedlem, så jeg får bare besked om, at der er nogle, der har kigget på min profil... Kunne ikke være mere ligeglad

Anmeld

2. januar 2013

JS<3

Hehe (; nej det kan man ikke. Endnu mere irriterende for os som ikke kan se hvem der har snust rundt på ens profil :p 

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

JS<3 skriver:

Hehe (; nej det kan man ikke. Endnu mere irriterende for os som ikke kan se hvem der har snust rundt på ens profil :p 

Haha ej ja det må da være endnu mere irriterende, så er det jo først man bliver nysgerrig

Anmeld

2. januar 2013

De3Guldklumper

tarkoflen skriver:

Enig, jeg er dog ikke plusmedlem, så jeg får bare besked om, at der er nogle, der har kigget på min profil... Kunne ikke være mere ligeglad

Fuldstændig enig..

Anmeld

2. januar 2013

Dinna88

Jeg forstår faktisk ikke hvad den er der for, når man ikke er plusmedlem. Jeg får ikke andet ud af den, end at jeg bliver irriteret

Anmeld

2. januar 2013

tarkoflen

Muhmi skriver:

Haha ej ja det må da være endnu mere irriterende, så er det jo først man bliver nysgerrig

Det er jo nok det, de gerne vil have, så man bliver plusmedlem

Men det ændre ikke på, at jeg er ligeglad med hvem der kigger! Især fordi jeg jævnligt kommer til at trykke på folks profil ved en fejl, fordi jeg er lidt fumlefingret på ipaden

Anmeld

2. januar 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Dinna88 skriver:

Jeg forstår faktisk ikke hvad den er der for, når man ikke er plusmedlem. Jeg får ikke andet ud af den, end at jeg bliver irriteret

Anmeld

2. januar 2013

Frk.S

Enig!

Og specielt enig i, at det er møg irriterende at man får notifikationer  om det når man ikke er PLUS, og alligevel ikke kan se HVEM der har kigget.
En eller anden har kigget på dn profil! Nå ok! 

Anmeld

2. januar 2013

JS<3

Muhmi skriver:

Ja lige præcis (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.