Det der "hvem der har set min profil"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Muhmi

Dinna88 skriver:

Jeg forstår faktisk ikke hvad den er der for, når man ikke er plusmedlem. Jeg får ikke andet ud af den, end at jeg bliver irriteret

Jeg synes så den er mega irriterende selvom jeg ER plusmedlem...

Folk må gerne kigge på min profil og jeg behøver ikke vide hvem der gør det... Og synes måske det bliver en smule stalkeragtigt at man nu kan se, HA du har kigget... For jeg må da indrømme at jeg ikke glor ligeså meget på folks profiler mere fordi jeg ikke vil have de skal tro at JEG er stalkeragtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Dinna88

Muhmi skriver:

Jeg synes så den er mega irriterende selvom jeg ER plusmedlem...

Folk må gerne kigge på min profil og jeg behøver ikke vide hvem der gør det... Og synes måske det bliver en smule stalkeragtigt at man nu kan se, HA du har kigget... For jeg må da indrømme at jeg ikke glor ligeså meget på folks profiler mere fordi jeg ikke vil have de skal tro at JEG er stalkeragtig

Prøv at anmelde tråden, så staff bliver opmærksomme. Måske Henrik vil lave det sådan, at man ikke får en notifikation!

Anmeld

2. januar 2013

Noneother

Jeg synes osse at den er pointless. Jeg er ikke plus, så jeg kan ikke se det OG så er jeg ligeglad.

-og ja. mange gange får man klikket ved en fejl, eller skal bruge profilen til at finde tilbage til et indlæg eller lignende. Så kommer det måske hurtigt til at virke stalker agtigt, uden at være det.

Virkelig unødvendig feature. Kan ikke se hvad den skal gøre godt for.

Anmeld

2. januar 2013

VNB

Muhmi skriver:

Synes jeg altså er VILDT irriterende... Ikke at folk kigger, I giver den selvfølgelig bare gas... Men jeg er altså ret ligeglad med hvornår de har kigget og hvor mange gange.. Og især fordi hvis jeg lige forlader siden så dukker alle op der har kigget på min profil og så skal jeg se dem igen...

Kan man få en knap så man kan så notafikationerne væk med hvornår folk har gloet?

jeg synes også at det er dybt go´nat og lidt irriterende... især lige nu hvor folk jo følger med i om jeg har født... 

har SÅ mange notifikationer om at den og den og den har kigget.. 

er meget smigret over at så mange søde mennesker følger med! og har det HELT fint med at der blir kigget på min profil  

men jeg behøver altså ikke at blive informeret om hvem og hvornår... 

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

VNB skriver:

jeg synes også at det er dybt go´nat og lidt irriterende... især lige nu hvor folk jo følger med i om jeg har født... 

har SÅ mange notifikationer om at den og den og den har kigget.. 

er meget smigret over at så mange søde mennesker følger med! og har det HELT fint med at der blir kigget på min profil  

men jeg behøver altså ikke at blive informeret om hvem og hvornår... 

ENIG!!!

Og nu i dag hvor jeg lige har været en smule mere aktiv i debatterne, SÅ bliver der dælme også kigget... Hvilket er HELT fint, jeg synes det er dejligt at folk vil tage sig tiden til at kigge på min profil og det er jo derfor jeg har gjort en masse ud af min profil, så folk netop HAR noget at kigge på Det er super smigerne synes jeg... Men jeg er faktisk ligeglad med at få at vide hvem, hvad og hvornår... Det ville være så fint at jeg bare kunne gå ind og se, nå der er nogle der har kigget i dag UDEN notafikationerne, men at jeg bare selv gør det... Forstår du?

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

Noneother skriver:

Jeg synes osse at den er pointless. Jeg er ikke plus, så jeg kan ikke se det OG så er jeg ligeglad.

-og ja. mange gange får man klikket ved en fejl, eller skal bruge profilen til at finde tilbage til et indlæg eller lignende. Så kommer det måske hurtigt til at virke stalker agtigt, uden at være det.

Virkelig unødvendig feature. Kan ikke se hvad den skal gøre godt for.

NEMLIG!! Og jeg kigger meget lidt på folks profiler nu her, fordi jeg netop ikke vil virke stalkeragtig... Før kunne jeg glo tre-fire gange på folks profiler, fordi jeg lige skulle finde en debat de har skrevet og hvis jeg ikke fandt det jeg ville så trykkede jeg bare "tilbage" og så kom ind på deres profil igen for at lede videre... Det "tør" jeg næsten ikke mere af frygt for at virke total stalker

Anmeld

2. januar 2013

VNB

Muhmi skriver:

ENIG!!!

Og nu i dag hvor jeg lige har været en smule mere aktiv i debatterne, SÅ bliver der dælme også kigget... Hvilket er HELT fint, jeg synes det er dejligt at folk vil tage sig tiden til at kigge på min profil og det er jo derfor jeg har gjort en masse ud af min profil, så folk netop HAR noget at kigge på Det er super smigerne synes jeg... Men jeg er faktisk ligeglad med at få at vide hvem, hvad og hvornår... Det ville være så fint at jeg bare kunne gå ind og se, nå der er nogle der har kigget i dag UDEN notafikationerne, men at jeg bare selv gør det... Forstår du?

hehe jeg har lige kigget på din profil! jeg har, jeg har, jeg har!!!  skulle lige se dit nye profil billede i stort! og hvor ser i bare SØDE ud 

jo, jeg kan godt følge dig. men jeg synes egentlig at man sagtens kunne undvære helt at se at nogen har kigge på ens profil... vi levede da fint uden i "gamle" dage herinde  

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

hehe jeg har lige kigget på din profil! jeg har, jeg har, jeg har!!!  skulle lige se dit nye profil billede i stort! og hvor ser i bare SØDE ud 

jo, jeg kan godt følge dig. men jeg synes egentlig at man sagtens kunne undvære helt at se at nogen har kigge på ens profil... vi levede da fint uden i "gamle" dage herinde  

Ja det kan jeg godt se din lille stalker

Og TARK!  Jeg er VILD med det billede... Meget utraditionelt synes jeg

Sådan har jeg det også... Behøver slet ikke at vide folk har kigget

Anmeld

2. januar 2013

VNB

Ja det kan jeg godt se din lille stalker

Og TARK!  Jeg er VILD med det billede... Meget utraditionelt synes jeg

Sådan har jeg det også... Behøver slet ikke at vide folk har kigget

og i lige måde stalker-2  

ja det er virkelig en dejligt billede! 

uh hvor jeg glæder mig til Mogens og jeg bliver smedet sammen til Maj! 

Anmeld

2. januar 2013

Laulund87

Jeg bliver totalt barnlig og tænker at hmm nu vil jeg tihvertifald ikke være plus medlem når I finder på sådan noget fis for at få flere plusser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.