Det der "hvem der har set min profil"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Laulund87

Faith skriver:

Jeg har fundet ud af at jeg har en "stalker". Eller det vil sige havde. For efter den nye funktion er kommet til, er vedkommende ikke længere inde og lure på min profil dagligt, flere gange om dagen. Blev sku en smule chokeret, og kan ikke helt forstå at min profil kan være så spændende at man har lyst til at besøge den dagligt

Hahaha! Hvis det var mig, ville jeg være pænt skuffet over at være blevet droppet af min stalker Du må være en vældig interessant person, det synes jeg da i hvert fald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Faith

Laulund87 skriver:

Hahaha! Hvis det var mig, ville jeg være pænt skuffet over at være blevet droppet af min stalker Du må være en vældig interessant person, det synes jeg da i hvert fald

Ja det er sku da nitten

Jamen jeg synes osse du er en rigtig interessant og dejlig pige

Anmeld

2. januar 2013

Laulund87

Faith skriver:

Ja det er sku da nitten

Jamen jeg synes osse du er en rigtig interessant og dejlig pige

Mega

Tak du er altid så sød

Anmeld

2. januar 2013

Sara.

Der der "hvem der har set min profil" - er noget skørt noget

Men kan se det smarte i det fra baby.dk's side. Er SIKKER på at flere vil blive irriteret OG så nysgerrige, at de vil købe sig til Plus Profil.

Der er jo penge i det for baby.dk... Ligesom med meget andet Plus Profil gejl. Og det er vel som sådan også helt fint.

Men forstår ikke at man vil tjene penge på noget, som åbenbart irriterer brugerne... Eller også kan I (vi) faktisk godt lide det? Men det virker forkert at sige det... Ej jeg ved det ikke.

Men ja, jeg er irriteret over det. Synes det burde være noget man kunne gå ind og se frivilligt, og ikke noget man skal blive påduttet og se. Så kan det jo stadig være en fordel som plus profil at kunne se lige præcis hvem der kigger på ens profil, mens alle os andre fattigrøve kun kan se hvor mange.

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

Sara. skriver:

Der der "hvem der har set min profil" - er noget skørt noget

Men kan se det smarte i det fra baby.dk's side. Er SIKKER på at flere vil blive irriteret OG så nysgerrige, at de vil købe sig til Plus Profil.

Der er jo penge i det for baby.dk... Ligesom med meget andet Plus Profil gejl. Og det er vel som sådan også helt fint.

Men forstår ikke at man vil tjene penge på noget, som åbenbart irriterer brugerne... Eller også kan I (vi) faktisk godt lide det? Men det virker forkert at sige det... Ej jeg ved det ikke.

Men ja, jeg er irriteret over det. Synes det burde være noget man kunne gå ind og se frivilligt, og ikke noget man skal blive påduttet og se. Så kan det jo stadig være en fordel som plus profil at kunne se lige præcis hvem der kigger på ens profil, mens alle os andre fattigrøve kun kan se hvor mange.

LIGE PRÆCIS min tanke!!

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

FrkZier skriver:

man går tit ind, fordi man lige skal se om der er kommet nyt billede af ungerne eller sådan - og jeg går også tit ind på folks profiler for at finde frem til gamle debatter osv, så man kommer da hurtig til at fremstå mega stalker agtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.