Det der "hvem der har set min profil"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Muhmi

Laulund87 skriver:

Jeg bliver totalt barnlig og tænker at hmm nu vil jeg tihvertifald ikke være plus medlem når I finder på sådan noget fis for at få flere plusser

Hahaha!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

VNB

Muhmi skriver:

Hahaha... Nu her gik den lige amok med at jeg havde 18 nye besøg på min profil og det er altså dem der har kigget på min profil siden jeg loggede på i morges... Synes det er VILDT irriterende at jeg skal blive ved med at få notafikationer om hvem der har kigget fordi jeg lige har logget siden ned i to minutter....

hahaha - ja nu går det helt agurk!!! jeg havde også 16  lige før... 

Anmeld

2. januar 2013

VNB

FrkZier skriver:

haha det kan jeg garantere dig for jeg kommer til

hahah det ville være ret lusket

ja lusket - og ret vildt hvis jeg har overskud/tid til det... 

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

haha jeg har det helt som dig - jeg vil da nødig fremstå som værende stalker, så nu tør jeg dårlig gå ind på folks profiler mere

Nej præcis!! Det er da virkelig træls at skulle virke stalkeragtig... Men jeg elsker at glo på folks profiler... Synes det er fedt at se folks lækre unger og hvem det egentlig ER der sidder og gemmer sig bag computeren... Men jeg vil da ikke have at folk skal tænke at jeg er vildt irriterende fordi jeg kan finde på at glo på folks profiler flere gange inden for tre minutter, det er bare fordi jeg ser på nogle af de svar de har givet i debatterne og så går tilbage for at se en anden debat de har oprettet og så videre...

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

VNB skriver:

hahaha - ja nu går det helt agurk!!! jeg havde også 16  lige før... 

Præcis!! Så irriterende.. Og tænkte lige "HOLD da op, sikke mange der lige skulle glo" Men nej nej, lang næse, det var "bare" de samme siden i morges hehehehe

Anmeld

2. januar 2013

FrkZier

VNB skriver:

mega overskuds mama

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

VNB skriver:

Tænker også du måske springer lidt for let og elefant over det der fødselsnoget hvis du har overskud til at sidde på baby mens du har veer... Sådan ville jeg i hvert fald gerne kunne have det, men tvivler stærkt på at det bliver sådan

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

wamse skriver:

Jeg melder mig i koret, og synes det er jævnt træls. Er ikke plusmedlem, og synes bare det er træls at få notifikationer om, at en har kigget på min profil

Kig alt det i vil, men gider altså ikke vide det

Jeg kigger nu

Anmeld

2. januar 2013

FrkZier

Muhmi skriver:

Nej præcis!! Det er da virkelig træls at skulle virke stalkeragtig... Men jeg elsker at glo på folks profiler... Synes det er fedt at se folks lækre unger og hvem det egentlig ER der sidder og gemmer sig bag computeren... Men jeg vil da ikke have at folk skal tænke at jeg er vildt irriterende fordi jeg kan finde på at glo på folks profiler flere gange inden for tre minutter, det er bare fordi jeg ser på nogle af de svar de har givet i debatterne og så går tilbage for at se en anden debat de har oprettet og så videre...

man går tit ind, fordi man lige skal se om der er kommet nyt billede af ungerne eller sådan - og jeg går også tit ind på folks profiler for at finde frem til gamle debatter osv, så man kommer da hurtig til at fremstå mega stalker agtig

Anmeld

2. januar 2013

Lone Jakobsen

jeg har også undret mig over den.

på en dating side kan jeg forstå at sådan noget er relevant, men jeg undrer mig meget over den her på en debat side om børn. det er på ingen måde relevant for mig hvem der besøger min profil og hvornår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.