Tabu emne :D Forstoppelse !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

Lady Marion <3

ano14316 skriver:

en god portion dåsemajs er godt til at løsne afføringen.. 

Dåsemajs ??  Ha ha det har jeg aldrig hørt før , men elsker majs så det vil ikke blive et problem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Lady Marion <3

Tulle28 skriver:

Komælk kan også være synderen... Man tror jo det viser sig ved opkast og diarre, men kan faktisk også vise sig ved forstoppelse...

http://komaelk.dk/fileadmin/user_upload/pdf/H_1.pd f

Det har jeg også tænkt på  øj det bliver besværligt .

Anmeld

18. december 2012

Dinna88

Lady Marion <3 skriver:

Du har smerter skriver du ?? Har du fået undersøgt din tarm ??

Måske vi har irritabel tyktarm

Lægen trykkede og mærkere, og konkludere, at der skulle en aff.prøve til - så sagde jeg nej tak. Men jeg er ret sikker på, at det er angst der påvirker min mave. Jeg kan ligesom fornemme et mønster - så jeg tror ikke, der er så meget at komme efter 

Anmeld

18. december 2012

Tulle28

Lady Marion <3 skriver:

Det har jeg også tænkt på  øj det bliver besværligt .

Ja, det handler jo om en livsstilsændring. Men hvis det er det, der skal til for at komme forstoppelsen til livs, så...

Kernesund familie bøgerne har jo været lidt udskældt, men måske ville det være et meget godt udgangspunkt for dig?

Anmeld

18. december 2012

Lady Marion <3

Dinna88 skriver:

Lægen trykkede og mærkere, og konkludere, at der skulle en aff.prøve til - så sagde jeg nej tak. Men jeg er ret sikker på, at det er angst der påvirker min mave. Jeg kan ligesom fornemme et mønster - så jeg tror ikke, der er så meget at komme efter 

Lider du af angst ?  Ja sådan noget kan meget hurtigt indvirke på hele kroppen ..

Anmeld

18. december 2012

Lady Marion <3

Tulle28 skriver:

Ja, det handler jo om en livsstilsændring. Men hvis det er det, der skal til for at komme forstoppelsen til livs, så...

Kernesund familie bøgerne har jo været lidt udskældt, men måske ville det være et meget godt udgangspunkt for dig?

Kunne være jeg skulle prøve at låne dem på biblioteket  

Anmeld

18. december 2012

Dinna88

Lady Marion <3 skriver:

Lider du af angst ?  Ja sådan noget kan meget hurtigt indvirke på hele kroppen ..

Ja, men jeg sløjfede også testen for det. Jeg er ret umulig på det punkt  Men det er nemlig det det kan, det er faktisk mega irriterende!

Anmeld

18. december 2012

Lady Marion <3

Dinna88 skriver:

Ja, men jeg sløjfede også testen for det. Jeg er ret umulig på det punkt  Men det er nemlig det det kan, det er faktisk mega irriterende!

Ha ha heller ikke fordi det ligefrem hjælper at få en diagnose   tit lever man bedre i uvidenheden ..

Anmeld

18. december 2012

Pikku Myy

Lady Marion <3 skriver:

Ja det troede man også , ser lige om jeg kan finde noget dokumentation

Det vil jeg også rigtig gerne se.

Som jeg forstod det ude på Skejby (hvor vi fik hjælp da min søn havde forstoppelse), er Movicol et makromolekyle, der trækker vand ind i tarmen ved sin blotte tilstedeværelse, og derved gør afføringen blødere. Det har altså ikke nogen indvirkning på tarmens peristaltik. Sygeplejersken fortalte os at det var påvist at der ikke var nogen negativ effekt i op til 3 år - men det er jo så det du mener er modbevist ...

Udover det sagde de at det, ligegyldigt hvad, var langt værre for tarmene at have forstoppelse, end det var at tage afføringsmidler i en periode, og den er jeg nok tilbøjelig til at tro på lige gyldigt hvad

Anmeld

18. december 2012

Dinna88

Lady Marion <3 skriver:

Ha ha heller ikke fordi det ligefrem hjælper at få en diagnose   tit lever man bedre i uvidenheden ..

Ja, ikke?! Det er vel en ret stor stressfaktor, at vide, at der er noget galt med en Hellere tro at jeg er normal, måske med lidt særheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.