Tabu emne :D Forstoppelse !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2012

Lady Marion <3

4xGreve skriver:

Jeg gør og forsøger at spise sundt og groft( har dog en trang til de søde sager som jeg efter jul skal finde en måde at ligge på hylden - hvordan ved jeg ikke??), er ikke så godt til at drikke da jeg døjer med mange smerter i blæren efter de har lavet et snit i den ved AKS også spiser jeg self. frugt og grønt og er fysisk aktiv ogg hvis det går helt galt hjælper jeg det på vej med magnesia (staves).

Jeg tror også jeg har svært ved at drikke det jeg skal ,, magnesia det er vanedannende ved jeg , det er sådan nogle præperater jeg helst vil udenom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

Pikku Myy

Lady Marion <3 skriver:

Endoskopi er en kikkert undersøgelse af tarmen , jeg er også sikker på det er psysisk  det er så fjollet altså , mænd har det jo nærmest modsat .

Jeg fik scannet min muskulatur i anus efter jeg havde født, så jeg er helt med på hvor grænseoverskridende det kan være, men jeg vil så også sige at det er en af de mest behagelige undersøgelser jeg har været til, fordi stemningen var så rolig og lægen var så sød.

Jeg synes faktisk i det hele taget at jeg har oplevet en ret stor respekt for at disse ting kan være ret svære at håndtere for os almindelige mennesker - både i forbindelse med min søn, men også i forbindelse med mine egne problemer efter en hård fødsel

Anmeld

19. december 2012

Lady Marion <3

Lone Jakobsen skriver:

nå okay. jeg var igennem afføringsprøver, diverse blodprøver og til sidst den undersøgelse.

Kan også være det bliver enden på det

Anmeld

19. december 2012

Lady Marion <3

Pikku Myy skriver:

Jeg fik scannet min muskulatur i anus efter jeg havde født, så jeg er helt med på hvor grænseoverskridende det kan være, men jeg vil så også sige at det er en af de mest behagelige undersøgelser jeg har været til, fordi stemningen var så rolig og lægen var så sød.

Jeg synes faktisk i det hele taget at jeg har oplevet en ret stor respekt for at disse ting kan være ret svære at håndtere for os almindelige mennesker - både i forbindelse med min søn, men også i forbindelse med mine egne problemer efter en hård fødsel

lægerne er helt sikkert søde og dem der står og gør det laver jo ikke andet , det jo bare ens egne fjollede tanker man lige skal igennem

Anmeld

19. december 2012

Lady Marion <3

modesty skriver:

Du kan trappe ned for din egen skyld hvis det er svært at tage en kold tyrker, men jeg tror ikke at du får den helt store effekt medmindre du stopper. 

Så må det blive efter jul  he he

Anmeld

19. december 2012

modesty

Lady Marion <3 skriver:

Så må det blive efter jul  he he

Hæhæh, ja. 

Anmeld

19. december 2012

VIPpigen

Lady Marion <3 skriver:

Svesker kan du ikke få mig til at spise , men spiser en masse rosiner dagligt

Haha. Det er også i meget stor krise jeg kan sluge et par svesker... Åhh, rosiner kan godt gå, men de er bestemt ikke min favorit heller. Kun i gulerodssalat

Anmeld

19. december 2012

aarhusmor

Lady Marion <3 skriver:

Husk syntes jeg ikke var så godt , fik også en masse maverumlen .. Lactocare er det naturmedicin ??

Lactocare er mælkesyrebakterier, men en særlig slags. De fåes i håndkøb på apoteket

Anmeld

20. december 2012

Lady Marion <3

aarhusmor skriver:

Lactocare er mælkesyrebakterier, men en særlig slags. De fåes i håndkøb på apoteket

Okay tak

Anmeld

20. december 2012

4xGreve

Lady Marion <3 skriver:

Jeg tror også jeg har svært ved at drikke det jeg skal ,, magnesia det er vanedannende ved jeg , det er sådan nogle præperater jeg helst vil udenom

er det rigtigt?? det havde jeg ellers hørt det ikke skulle være hvorimod Movicol er samt lactolose (staves)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.